Graag wil ik jullie expertise gebruiken om een laatste check uit te voeren op mijn nieuw samengestelde systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een alles kunner. Dus gamen op 1440p, af en toe videobewerking, geluidsbewerking, intensieve kantoortaken, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2500 eu. Maar liefst rond de 2000 eu.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het mag allemaal nieuw zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Maar ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Ik wil wel kwalitatief goede producten kopen. Ik heb onvoldoende kennis van PC componenten om op basis van ervaring bepaalde merken uit te sluiten. Misschien hebben jullie daar meer ervaring mee?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals jullie kunnen zien heb ik niet bespaard op het motherboard, voeding en koeler. Dat komt omdat ik graag een stille PC wil die lang meegaat en ook een beetje op de toekomst is voorbereid.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie advies kunnen geven op de gekozen componenten, of er betere opties zijn en of alles goed met elkaar samenwerkt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een alles kunner. Dus gamen op 1440p, af en toe videobewerking, geluidsbewerking, intensieve kantoortaken, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2500 eu. Maar liefst rond de 2000 eu.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het mag allemaal nieuw zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Maar ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Ik wil wel kwalitatief goede producten kopen. Ik heb onvoldoende kennis van PC componenten om op basis van ervaring bepaalde merken uit te sluiten. Misschien hebben jullie daar meer ervaring mee?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals jullie kunnen zien heb ik niet bespaard op het motherboard, voeding en koeler. Dat komt omdat ik graag een stille PC wil die lang meegaat en ook een beetje op de toekomst is voorbereid.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie advies kunnen geven op de gekozen componenten, of er betere opties zijn en of alles goed met elkaar samenwerkt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-11700F Boxed | € 319,- | € 319,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G | € 933,16 | € 933,16 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Zwart | € 137,90 | € 137,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 760W Platinum | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 124,90 | € 124,90 |
| Totaal | € 2.010,50 | |||