Hi,
Normaal kom ik zelf wel redelijk uit een probleem maar nu heb ik er een waar ik toch echt hulp bij nodig heb.
660 Ti
Rog X470-f gaming (meest recente bios)
970 evo 1 tb nvme
LC8850II 850w bronze voeding
Ik kreeg het idee dat mijn moederbord een conflicterende setting kon hebben en heb die gereset door de batterij eruit te halen en even te wachten. Daarna opnieuw gestart en nog steeds geen beeld.
Toen de 660 Ti terug gezet. Meteen beeld maar nu het probleem dat Windows ineens na een paar minuten vast loopt. Soms tijdens het booten maar meestal een aantal minuten daarna. Als eerste snel de belangrijke files eraf gehaald en toen Windows opnieuw erop gezet door opstartherstel te doen en een nieuwe ISO van Windows te laten downloaden.
Uiteindelijk lijkt het weer te werken met een oudere HD6870 kaart. Misschien is de 660Ti nu kapot?
Maar het probleem blijft dat de 6800 XT totaal geen beeld geeft. Zet ik de pc aan dan zie ik het scherm wel uit stand by komen maar er komt geen beeld. Ook niet in post. De fans draaien wel en de RGB start ook op.
Iemand enig idee waarom ik geen beeld heb? Heb ik nu de pech dat ik een defecte kaart heb ontvangen?
Normaal kom ik zelf wel redelijk uit een probleem maar nu heb ik er een waar ik toch echt hulp bij nodig heb.
Gebruikte hardware
3700X660 Ti
Rog X470-f gaming (meest recente bios)
970 evo 1 tb nvme
LC8850II 850w bronze voeding
Situatie
Ik had mijn nieuwe 6800xt binnen en wilde die installeren. Ik heb in Windows alle Nvidia drivers en programma's verwijderd. Daarna de pc uit gezet en de kaarten gewisseld. Het viel mij al meteen op dat er geen beeld kreeg uit de 6800xt. Ook geen post. Ik had wel het idee dat Windows gewoon boot want ik zag in Teamvieuwer dat het online kwam.Ik kreeg het idee dat mijn moederbord een conflicterende setting kon hebben en heb die gereset door de batterij eruit te halen en even te wachten. Daarna opnieuw gestart en nog steeds geen beeld.
Toen de 660 Ti terug gezet. Meteen beeld maar nu het probleem dat Windows ineens na een paar minuten vast loopt. Soms tijdens het booten maar meestal een aantal minuten daarna. Als eerste snel de belangrijke files eraf gehaald en toen Windows opnieuw erop gezet door opstartherstel te doen en een nieuwe ISO van Windows te laten downloaden.
Uiteindelijk lijkt het weer te werken met een oudere HD6870 kaart. Misschien is de 660Ti nu kapot?
Maar het probleem blijft dat de 6800 XT totaal geen beeld geeft. Zet ik de pc aan dan zie ik het scherm wel uit stand by komen maar er komt geen beeld. Ook niet in post. De fans draaien wel en de RGB start ook op.
Iemand enig idee waarom ik geen beeld heb? Heb ik nu de pech dat ik een defecte kaart heb ontvangen?