Yeah ! Thanx NightBird 
Mooi shirt prima stoffie
en Natuurlijk PRACHTIGE print
Mooi shirt prima stoffie
en Natuurlijk PRACHTIGE print
bij NightBird (duh)Op zaterdag 18 augustus 2001 13:23 schreef insoft het volgende:
Waar kan je die dan bestellen?
http://www.dutchpowercows.org/shirts.dspOp zaterdag 18 augustus 2001 13:23 schreef insoft het volgende:
Waar kan je die dan bestellen?
Misschien zijn de postbode's bij jou in de stad wel een beetje lui en wilden ze op hun zaterdagje niet die grote envelop meenemen? Want ik heb je betaling wel binnen en het is doorgegeven en verzonden.Op zaterdag 18 augustus 2001 14:33 schreef dredge het volgende:
Ik heb em nog niet
wel 2 dagen na het bekend worden van het rekeningnummer betaald...
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Ik heb hem ook binnen en vind de Xl best erg groot..maarja wel een toppie shirtje hoor...heb gelijk maar een M besteld in de andere kleurOp zaterdag 18 augustus 2001 14:23 schreef jfeelders het volgende:
Ja, inderdaad, lekker T-shirt.Gelijk aangedaan vandaag!
Wel een grote maat hoor, die XL...
Verwijderd
/me woont in een gat dus je zult wel gelijk hebben !Op zaterdag 18 augustus 2001 15:32 schreef NightBird het volgende:
[..]
Misschien zijn de postbode's bij jou in de stad wel een beetje lui en wilden ze op hun zaterdagje niet die grote envelop meenemen? Want ik heb je betaling wel binnen en het is doorgegeven en verzonden.
Verwijderd
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Tenzij ze hun shirt niet aanhebben of er zelfs geen hebbenOp zaterdag 18 augustus 2001 21:53 schreef Wessie het volgende:
Nu kunnen we MEDE - DPC'ers ook herkennen op straat .. LOL
Verwijderd
MuhhhhhOp zondag 19 augustus 2001 02:46 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Lopen een witte koe en een zwarte koe in wenen over straat... zegt de 1 tegen de ander.............
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
- Niet aan hebben zeer zeer zwakOp zaterdag 18 augustus 2001 23:38 schreef _piranha_ het volgende:
[..]
Tenzij ze hun shirt niet aanhebben of er zelfs geen hebben
RC-5, OGR, ECCp, SETIOp zondag 19 augustus 2001 02:46 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Lopen een witte koe en een zwarte koe in wenen over straat... zegt de 1 tegen de ander.............
Verwijderd
o MoohhhOp zondag 19 augustus 2001 11:50 schreef Wessie het volgende:
[..]
RC-5, OGR, ECCp, SETI
Zo ongeveer jahOp zondag 19 augustus 2001 12:45 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
o Moohhh
0 Ni!!!
o met die zou ik best een graspolletje willen grazen
o biertje !!!!
Verwijderd
Niet aangehad ? foeiOp zondag 19 augustus 2001 20:24 schreef keeper het volgende:
* Keeper heeft zijn shirtje ook
Kheb hem alleen nog niet aangehad, maar het ziet er wel erg goed uit! Thanks.
Het wachten is idd op de hele DPC-lijn.
Ik weet het, ik schaam me diepOp zondag 19 augustus 2001 20:58 schreef babylon5 het volgende:
[..]
Niet aangehad ? foei
Ik hou hem 24/7 aan
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
HmmOp zondag 19 augustus 2001 21:07 schreef keeper het volgende:
[..]
en als ik naar Ajax ga, trek ik toch liever een ander shirt aan...
Verwijderd
Euh, moet je zo'n shirt niet af en toe eens wassen of zo ??Op zondag 19 augustus 2001 11:48 schreef Wessie :
- Niet aan hebben zeer zeer zwak
Waarom niet ?? Ik heb ook geen DPC shirt(s). Ik dacht dat de echte DPC'er te herkennen was aan z'n koe (en die heb ik wel !!) of ECCp client of ... of ... ?? Maar als jij zegt dat ik geen echte DPC'er ben... Je doet maar, ik ga er niet minder hard (nou ja, hard) door grazen hooren verder:
- Niet hebben Zijn ze dan wel een echte DPC'er
Ja als je er meer had gekocht (kheb er zelf ook maar eentje hoor) dan had je terwijl er een in de was zit, de andere aan kunnen doenOp maandag 20 augustus 2001 01:59 schreef _piranha_ het volgende:
Euh, moet je zo'n shirt niet af en toe eens wassen of zo ??
Dan trek je toch al die shirts over elkaar aan? Of je gooit hem over een trui.Of even van seizoen veranderen : ik zie me al met een DPC shirt rondcrossen als 't buiten -10 °C is en lekker hard waait... Niet dus
Verwijderd
Kuch...rare jongens die nederlandersOp maandag 20 augustus 2001 15:01 schreef keeper het volgende:
Dan trek je toch al die shirts over elkaar aan? Of je gooit hem over een trui.
Verwijderd
Ik heb nog steeds niks binnen en m'n gewonen post wel wat ik na het weekend altijd op dinsdag krijg. Weet je zeker dat het pakketje verzonden isOp zaterdag 18 augustus 2001 15:32 schreef NightBird het volgende:
[..]
Misschien zijn de postbode's bij jou in de stad wel een beetje lui en wilden ze op hun zaterdagje niet die grote envelop meenemen? Want ik heb je betaling wel binnen en het is doorgegeven en verzonden.