Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Vraag
Beste antwoord (via sdk1985 op 17-07-2021 16:59)
Overigens zou ik hiervoor Beyond Compare gebruiken, die heeft een Touch-commando waarmee je timestamps kan overzetten van A naar B.
:fill(white):strip_exif()/f/image/dKZRqw4dQzZRgY0CoUrfVPeP.png?f=user_large)
[ Voor 13% gewijzigd door nescafe op 14-07-2021 10:00 ]
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Alle reacties
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Overigens zou ik hiervoor Beyond Compare gebruiken, die heeft een Touch-commando waarmee je timestamps kan overzetten van A naar B.
:fill(white):strip_exif()/f/image/dKZRqw4dQzZRgY0CoUrfVPeP.png?f=user_large)
[ Voor 13% gewijzigd door nescafe op 14-07-2021 10:00 ]
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Omdat ik een check had gedaan op basis van grootte en aantal dirs, alles in orde leek en de boel toen in gebruik heb genomen. De nieuwe disk bevat ondertussen meer data dan de oude disk. Dus heen en weer wordt lastig en vereist dan gerommel en een derde disk. Uberhaupt is Onedrive overzetten geen pretje ivm bestanden die eerst on-demand worden gedownload en het 'processing changes' proces wat bij 400K files een aantal uur duurt. De voorkeur is iets dat werkt en op live data kan worden toegepast.Woy schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:48:
Waarom probeer je het niet gewoon even?
Heb de search functie gebruiktRobIII schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:57:
En waarom staat dit in Softwareontwikkeling en niet in Client Software Algemeen?

Thanks wellicht kan ik daar wat mee zonder de boel te slopen. Anders probeer ik het eerst wel even in een subdirectory oid. In de basis heb ik alleen date created nodig.nescafe schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:58:
Daar moet toch minimaal /NOCOPY en /DCOPY:T bij?
[Afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 17-07-2021 16:15 . Reden: wat vriendelijker herschreven :P ]
Je hoeft 't natuurlijk niet te proberen op 400K files maar een testdirectory met een handjevol files die representatief zijn voor wat je wil testen lijkt me voldoende...?sdk1985 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:08:
Omdat ik een check had gedaan op basis van grootte en aantal dirs, alles in orde leek en de boel toen in gebruik heb genomen. De nieuwe disk bevat ondertussen meer data dan de oude disk. Dus heen en weer wordt lastig en vereist dan gerommel en een derde disk. Uberhaupt is Onedrive overzetten geen pretje ivm bestanden die eerst on-demand worden gedownload en het 'processing changes' proces wat bij 400K files een aantal uur duurt. De voorkeur is iets dat werkt en op live data kan worden toegepast.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Valide punt. Sinds robocopy ooit een keer een onzichtbare onverwijderebare directory heeft overgezet ben ik er een beetje huiverig voor gewordenRobIII schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:17:
[...]
Je hoeft 't natuurlijk niet te proberen op 400K files maar een testdirectory met een handjevol files die representatief zijn voor wat je wil testen lijkt me voldoende...?

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 17-07-2021 16:23 ]
Update: ondertussen een keer geprobeerd maar dit werkt helaas niet. Lijkt erop dat hij alleen let op date modified en die stond al goed. De date created wordt niet aangepast (paar keer geprobeerd, ook als administrator).nescafe schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:58:
Daar moet toch minimaal /NOCOPY en /DCOPY:T bij?
[Afbeelding]
Via Robocopy kreeg ik skipped dirs.
Heb het nu semi handmatig gedaan met BulkfileChanger door bij de mappen de date created to overschrijven met de date modified. Die laatste is van origine enkele seconde later dan de created, maar dat is niet zo erg. Het gaat erom dat er bijvoorbeeld maart 2019 staat en geen 2021.
[ Voor 18% gewijzigd door sdk1985 op 21-12-2021 21:08 . Reden: vinger in verband is lastig lastig typen ]