Toon posts:

ik weet het niet meer :/

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geen computer freak maar ik wil toch een nieuwe pc kopen, alleen ik zie door de bomen het bos niet meer. Vooral nu met DDR of SDR, athlon of P4 :?

Nu heb ik max 3000.- te besteden en vroeg ik me af moet ik een p4 nemen of athlon ??? wel of geen ddr??

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 16:02
De athlon neem ik aan (als je maar 3000 te besteden hebt)

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 16:02
DDR geheugen is volgens mij wel iets duurder.. je meot ook moederbord hebben die het kan.. Maar volgens mij merk je ook nix van DDR geheugen of niet... misschien zie je het wel in de benchmarks maar niet in de praktijk

if i'm wrong,correct me

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Ga bijv. naar Norrod en stel daar je systeem samen. Probeer eerst eens een AMD systeem met gewoon geheugen, en kijk gewoon hoeveel het kost. Norrod heeft imho een van de beste online shops, dus daar moet je het makkelijk kunnen bekijken.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zie dat je nieuw bent op het forum, dus welkom. Vragen zoals jij stelt komen erg regelmatig voorbij, dus je kunt erg veel topics over deze onderwerpen vinden met de Search functie (bovenin het scherm). Om je alvast een beetje op weg te helpen:

[topic=202159/1/50]
[topic=149729]
http://www.tweakers.net/reviews/240
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp

Lees dit eens door om je te orienteren. In ieder geval is een AMD systeem voor jouw budget het best, en DDR geheugen is niet zo vreselijk duur meer. Het kopen van een DDR mainboard geeft je in ieder geval een upgradeable systeem.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.