Vraag

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:01

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Ben een PC aan het bouwen voor vrienden en heb daar dit moederbord voor aangeschaft i.c.m. een M.2 SSD:
pricewatch: ASUS PRIME H510M-A WIFI

Ik staar me dood, en heb geprobeerd alle lettertjes op het mobo te lezen, maar kan nergens het M.2 slot vinden. Heeft iemand enig idee waar ik moet kijken? :?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Beste antwoord (via LankHoar op 13-07-2021 20:20)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:04

MsG

Forumzwerver

Onder die heatsink in het verlengde van de jack-connectors van het geluid. Daar zit tegenwoordig vaak zo'n schroefplaatje op voor koeling.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hjrVovZgq9JCeIsHy_EVo32e96o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ifek5Kzlh3kTGupZNy0X2MZN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door MsG op 13-07-2021 20:19 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Alle reacties

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:05

Ankh

|true

Onder die witte flap onder de CPU? Daarnaast zal het toch gewoon in het boekje staan?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:39
Op de website van de fabrikant (directe link bij de pricewatch) staat bij nummer 19 de oplossing.

Acties:
  • Beste antwoord

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:04

MsG

Forumzwerver

Onder die heatsink in het verlengde van de jack-connectors van het geluid. Daar zit tegenwoordig vaak zo'n schroefplaatje op voor koeling.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hjrVovZgq9JCeIsHy_EVo32e96o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ifek5Kzlh3kTGupZNy0X2MZN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door MsG op 13-07-2021 20:19 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Ah, het zit onder een afdek/koelplaatje! Dat verklaard waarom ik het niet zag. Had nog niet aan de gebruiksaanwijzing gedacht, daar zie ik het nu ook in staan. Heb dit nog niet eerder zo gezien (het is ook al weer een paar jaar geleden dat ik een PC bouwde), dus was nog niet bekend met het concept afdekplaatje voor een M.2 SSD :)

Dank alleen voor de snelle reacties, ik ga lekker verder bouwen :+

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:16

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

LankHoar schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:20:
Had nog niet aan de gebruiksaanwijzing gedacht, daar zie ik het nu ook in staan.
Spoken as a true man Tweaker

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
En de PC draait inmiddels als een zonnetje. Nogmaals dank voor de vlotte reacties :)

Pagina: 1