Persoonlijke hotspot met behoud WiFi verbinding?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-06 18:35
Hoi!
Ik zit op dit moment in een vakantiehuisje met een WiFi signaal, maar met inlog. Mijn iPhone wil wel verbinden met het WiFi signaal, maar mijn streamingkastje niet. (Door het inlogsysteem).

Nu kan ik natuurlijk een persoonlijke hotspot opzetten, maar dan ben ik zo door mijn databundel heen. Is het mogelijk om een hotspot op te zetten met behoud van het WiFi signaal?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Nee, Personal Hotspot is alleen bedoeld voor het delen van een mobiele data connectie (via WiFi). Het is niet bedoeld om een WiFi netwerk te delen. Hiervoor heb je meer aan een travel router met WISP mode, zoals de pricewatch: TP-Link TL-WR902AC

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-06 16:37
Ik heb het pas ook al in een een ander topic hier gezet:
Sommige Samsung smartphone modellen kunnen een Wi-Fi verbinding delen via de mobiele hotspot:
In deze video zie je het knopje "Wi-Fi Sharing" staan, als je die aan zet (let op dat je daarna ook je Wi-Fi aanzet) dan kun je apparaten met je mobiele hotspot verbinden en gebruik laten maken van de Wi-Fi waarmee je telefoon verbonden is.

Niet alle Samsung toestellen ondersteunen het, mogelijk zijn er ook smartphones van andere fabrikanten die dit kunnen. (Weet dat iPhones het sowieso niet kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 13:31
Met mijn Xiaomi Mi9 kan ik prima de wifi gebruiken als bron voor een wifi hotspot. Met mijn werk iPhone lukt dat idd niet. Loont dus om te kijken of je met een android telefoon dit wel kan doen.

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock