Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
4K caster zonder netvoeding.
Wat is je budget?
Niet van toepassing, ben eerder benieuwd of de mogelijkheid er is en of jullie er ervaringen mee hebben.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hij moet aangesloten/ingeplugd worden in de recent aangekochte Hue Sync Box, echter kom ik dus precies 1 stopcontact te kort (heb er nu al ruim 12 a 13 in gebruik verdeeld over de muur en een groot stekkerblok in de tv kast een groter stekkerblok dan die ik heb past helaas niet in de kast), voornaamste reden om de caster aan te schaffen is Disney+ m’n PlayStation stuurt die niet direct door in 4K en via de app op de tv werkt de syncbox niet
Welke vragen heb je hier nog over?
Zien jullie opties of kunnen jullie ervaringen delen?
Ik zoek een?
4K caster zonder netvoeding.
Wat is je budget?
Niet van toepassing, ben eerder benieuwd of de mogelijkheid er is en of jullie er ervaringen mee hebben.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hij moet aangesloten/ingeplugd worden in de recent aangekochte Hue Sync Box, echter kom ik dus precies 1 stopcontact te kort (heb er nu al ruim 12 a 13 in gebruik verdeeld over de muur en een groot stekkerblok in de tv kast een groter stekkerblok dan die ik heb past helaas niet in de kast), voornaamste reden om de caster aan te schaffen is Disney+ m’n PlayStation stuurt die niet direct door in 4K en via de app op de tv werkt de syncbox niet
Welke vragen heb je hier nog over?
Zien jullie opties of kunnen jullie ervaringen delen?