Ik ben een aantal jaar geleden begonnen met fotografie en heb toen een Nikon D5300 gekocht. Natuurlijk is dat uit de hand gelopen en zijn daar een aantal M42 lenzen bij gekomen en omdat die niet volledig te gebruiken zijn op de Nikon, is er een tweedehands Fuji X-E2 bij gekomen.
Het liefst zou ik gewoon 1 camera voor alles willen gebruiken.
Aangezien ik ook wat DX lenzen heb, lijkt mij een fullframe camera niet direct een optie, omdat er dan ook de DX lenzen onbruikbaar worden.
Aangezien ik een enorme twijfelkont ben en niet zeker weet of een Z50 wel een upgrade is tov van de D5300, is die camera er nog niet gekomen.
Dus mijn vraag aan jullie, toch de de Z50 kopen, of doorsparen en dan later overstappen op fullframe?
Het liefst zou ik gewoon 1 camera voor alles willen gebruiken.
Aangezien ik ook wat DX lenzen heb, lijkt mij een fullframe camera niet direct een optie, omdat er dan ook de DX lenzen onbruikbaar worden.
Aangezien ik een enorme twijfelkont ben en niet zeker weet of een Z50 wel een upgrade is tov van de D5300, is die camera er nog niet gekomen.
Dus mijn vraag aan jullie, toch de de Z50 kopen, of doorsparen en dan later overstappen op fullframe?
Onder de grote rots, naast die kleine