Wegens defecte Nordland wasmachine (<300 nieuwprijs, 11 jaar oud, defecte motor) op zoek naar een nieuwe wasmachine maar ik kom er echt niet aan uit. We zijn met z'n tweeen maar wel huisdieren (dus veel haar in het wasgoed). Geen eisen qua wasprogramma's. Koolborstelloze motor schijnt goed te zijn voor de levensduur dus dat zou een plus zijn. Liefst zo energiezuinig mogelijk en een grote trommel zodat er veel beddengoed in kan. Mevrouw wil graag resttijd kunnen aflezen maar dat is ondertussen zowat standaard. Bij voorkeur een wat bekender merk.
Als ik met deze eisen bij coolblue ga filteren blijven er nog ruim 60 modellen over. Samsung ecobubble was de eerste kanshebber maar daar lees ik heel veel over printplaat ellende (opnieuw solderen zou voor mij geen probleem zijn maar mevrouw vind deze nu een no-go). Kan ik het beste maar de goedkoopste volgende pakken of zijn er nog zaken waar ik op moet letten die mijn selectie wat kunnen inperken?
Als ik met deze eisen bij coolblue ga filteren blijven er nog ruim 60 modellen over. Samsung ecobubble was de eerste kanshebber maar daar lees ik heel veel over printplaat ellende (opnieuw solderen zou voor mij geen probleem zijn maar mevrouw vind deze nu een no-go). Kan ik het beste maar de goedkoopste volgende pakken of zijn er nog zaken waar ik op moet letten die mijn selectie wat kunnen inperken?
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition