Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een game PC waar ik de komende tijd mee voorruit kan. Games: Fortnite, Minecraft, maar ook de nieuwe Battlefield. Had vroeger een game PC, toen hele tijd Playstation gedaan, wil nu weer terug naar PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een scherm, muis en toetsenbord. De rest niet.
Scherm dat ik heb: ASUS TUF Gaming VG249Q Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoef absoluut geen flashy rgb enzo. Liefst stil en een beetje krachtig
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand heb ik een lijstje van de producten waar ik aan zit te denken. Deels gebaseerd op BBG. Mijn vraag is: lijkt jullie dit goed waar voor m'n geld of laat ik ergens kansen liggen tegen een klein beetje meer geld/ben ik ergens te veel voor aan het uitgeven?
Ik zoek een game PC waar ik de komende tijd mee voorruit kan. Games: Fortnite, Minecraft, maar ook de nieuwe Battlefield. Had vroeger een game PC, toen hele tijd Playstation gedaan, wil nu weer terug naar PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een scherm, muis en toetsenbord. De rest niet.
Scherm dat ik heb: ASUS TUF Gaming VG249Q Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoef absoluut geen flashy rgb enzo. Liefst stil en een beetje krachtig
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand heb ik een lijstje van de producten waar ik aan zit te denken. Deels gebaseerd op BBG. Mijn vraag is: lijkt jullie dit goed waar voor m'n geld of laat ik ergens kansen liggen tegen een klein beetje meer geld/ben ik ergens te veel voor aan het uitgeven?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11500 Boxed | € 229,30 | € 229,30 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B560M-PLUS | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3060 V2 OC Edition | € 639,90 | € 639,90 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 73,90 | € 73,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 99,90 | € 99,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.348,80 | ||