Je kan controleren of de stekkers er nog in zitten? ( Wel stroom eraf )
Maar als ik jouw TS bekijk dan zou ik zeggen vraag om hulp. ( Iemand die bij jou fysiek komt kijken in huis )
Maar als ik jouw TS bekijk dan zou ik zeggen vraag om hulp. ( Iemand die bij jou fysiek komt kijken in huis )
Draad losgeschoten in de centraaldoos?
Is het 1 groep, of zit er meer op deze groep dat wel werkt? Misschien iets mis met de stop?
Is het 1 groep, of zit er meer op deze groep dat wel werkt? Misschien iets mis met de stop?
Er zit meer op deze groep, wat wel werkt.meenkdrie schreef op maandag 12 juli 2021 @ 19:01:
Draad losgeschoten in de centraaldoos?
Wanneer is het gemonteerd/wie heeft het gemonteerd? Een losse draad kan altijd als het niet deugdelijk is aangesloten?
Was deze ook daadwerkelijk gesprongen?amdfan112 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 18:53:
..en ik heb bij een dimmer de zekering vervangen.
Met een spanningszoeker de aanvoer controleren. Als die in orde is zit je probleem ergens in het laatste stuk waar je in hebt zitten prutsen.
Schilderijtje opgehangen of lamp opgehangen?
[ Voor 27% gewijzigd door --HYPER--392 op 12-07-2021 20:57 ]
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
De foto van het schakelmateriaal helpt in ieder geval niet. Open de boel, dan zien we wat. Maar omdat je dat zelf nog niet bedacht hebt kun je beter iemand die dat wel kan bedenken even laten doen.
Pagina: 1