Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopreview
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02 22:55
Hoi,

Sinds kort heb ik een S21 en die bevalt prima. Het is echter mijn eerste telefoon zonder headphone jack, dus ik was verplicht een dongel te kopen.

Dit werkte in eerste instantie zonder problemen, maar nu heb ik regelmatig dat ik tijdens het luisteren plotseling geen geluid meer hoor.

De enige oplossing die tijdelijk werkt is: dongle + headphone loskoppelen en weer aankoppelen. Binnen een minuut is het geluid echter weer weg.

Lopen meer mensen hier tegenaan en/of weet iemand een oplossing? Ik was al een tegenstander van het weghalen van de headphone jack uit telefoons, dit helpt duidelijk niet om mijn mening te doen herzien...

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:06

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Om welke dongle/verloop gaat het ? Wat staat er in bij meldingen op het moment dat het geluid weg valt ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopreview
Het gaat om de dongel van Samsung zelf. Ik zie verder geen enkele melding, ik hoor alleen een licht krakend geluid en daarna is het stil. De muziek speelt echter verder, maar ik hoor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:20
Wat gebeurd er als je een andere headphone gebruikt met die dongle? Om het een van het ander uit te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopreview
Helaas is er met andere headphones hetzelfde probleem. Soms werkt het even zonder problemen, maar het probleem komt elke keer weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 16:51
Stof in de aansluiting wellicht. Even met een tandenstoker e.e.a. eruit vissen.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopreview
Heeft helaas ook geen effect. De telefoon + dongel zijn slechts een paar weken in mijn bezit, dus zou ook wel gek zijn geweest als er al zó veel stof in zou zitten dat het problemen zou veroorzaken.
Pagina: 1