Iphone SE 1 Keti Koti feestdag verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 4.487 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensotheone
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:54
Beste allemaal

Ik heb de Iphone SE 1e waarop ik na een tip zag dat de feestdag Keti Koti toegevoegd was in mijn agenda.
Dit zonder waarschuwing of toestemming.
Omdat ik niets met die dag heb wil ik het verwijderen uit mijn agenda ZONDER verlies van de NL feestdagen.

Wie heeft hier een oplossing voor ??

Alvast bedankt voor de reacties

Renso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:49
Het is niet verplicht om mee te doen aan de feestdag omdat die nu in je iphone agenda staat ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louislouislouis
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14:06
*snip* LMGTFY-links zijn lame

[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 12-07-2021 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

rensotheone schreef op maandag 12 juli 2021 @ 13:09:
Beste allemaal

Ik heb de Iphone SE 1e waarop ik na een tip zag dat de feestdag Keti Koti toegevoegd was in mijn agenda.
Dit zonder waarschuwing of toestemming.
Omdat ik niets met die dag heb wil ik het verwijderen uit mijn agenda ZONDER verlies van de NL feestdagen.

Wie heeft hier een oplossing voor ??

Alvast bedankt voor de reacties

Renso
De oplossing is je telefoon uitzetten.
Of je feestdagen uitzetten.
Mensen die wel iets met keti koti hebben en niks met Pasen hoor je ook niet.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@rensotheone: toen je je topic openende krijg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf al gezocht, gevonden, en geprobeerd hebt. Zo is het bijvoorbeeld handig om te vermelden waar precies je de feestdagen kalender vandaan hebt, en/of je al contact hebt gezocht met de beheerder. Daarnaast kun je bijvoorbeeld zoeken naar iphone remove event holiday calendar, welke een aantal mogelijke oplossingen geeft.

Dit topic gaat daarom op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door, en met name de quickstart.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.