Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !!!_Cybrand_!!!
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 06-10 14:58
Hallo hallo :)

Voor mijn kinderen wil ik graag wat films afspelen op mijn ACRyan Mediaplayer, dan hebben ze in de vakantie ook wat vertier.
Nu heb ik deze mediaplayer al tijden niet meer gebruikt en ik loop weer tegen een oud probleem aan: de files spelen wel geluid af maar het beeld blijft zwart.
Vroeger wist ik dit met het programma MKVToolnix wel op te lossen door de files te mergen, maar ik krijg het nu echt niet meer voor elkaar. Wat ik ook probeer, het beeld blijft zwart.

Is hier misschien een Tweaker die mij een beetje op weg kan helpen? Ik kan online namelijk ook niks vinden waar ik mee geholpen ben. Voorheen was het mergen zodat ik wel beeld had een fluitje van een cent, maar nu... 8)7

Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite en hulp,
Vriendelijke groeten,
Sybrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-10 22:13
Wat voor files wil je (mergen) of te wel samenvoegen?
Als je zwart beeld heb ondersteund die speler de video codec niet,dus wel geluid maar geen beeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:06
Dit inderdaad. Het formaat wordt niet ondersteund. Als het mkv bestanden zijn (wat een container formaat is en allerlei varianten van audio en video kan bevatten), dan is het goed mogelijk dat het soort video bestand niet ondersteund wordt.

Ik heb zelf een projectje gedaan met een raspberry pi, een 1TB schijf en wat spulletjes om een server in de auto te zetten zodat onze dochter op vakantie ritten de ipad kan verbinden.
Maar, daar moet je zin in hebben en tijd voor hebben. Draait op plex overigens.

Maar zoek eerst uit wat het apparaat wel ondersteund en kijk of je video's in dat formaat kunt vinden of omzetten. Dat is wel je start punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:26

BCC

Ik weet niet waar ze op kijken maar ik heb net Plex van m’n pi gehaald en een Samba share geïnstalleerd op de pi. VLC op de iPad speelt dan vervolgens alles over smb.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-10 22:13
Waar is de topic starter?