Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 20:18
Hallo allemaal,

Ik heb een Prodesk 400 G6 staan en zou graag 3 beeldschermen aan dit apparaat hangen.

Ik zat zelf te denken om de HDMI poort op te delen, alleen is het wel de bedoeling dat de alle 3 de schermen wat verschillends kunnen weergeven. Ik geloof namelijk dat wanneer je HDMI split, de schermen zullen dupliceren en dat is niet de bedoeling.

Ik zou ook kunnen kijken naar een HDMI switch, alleen heb ik daar nog niet zoveel ervaring mee.

Wat raden jullie hiervoor aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:11
Vooropgesteld dat je displayport mst ondersteunt (wat ik helaas niet meer zekerheid kan zeggen, al zou de processor het wel aankunnen): https://www.allekabels.nl...port-zu-2-x-hdmi-mst.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:20
Die ProDesk 400 G6 heeft displayport versie 1.2
In de displayport 1.2 specificatie zit al Multi Stream Transport (MST) ondersteuning, dus de ondersteuning is geen probleem en gaat gewoon werken.

De vraag is even wat voor resolutie schermen wil je er mee aansturen? De gelinkte adapter hierboven kan maximaal 2x 3840 x 2160 @ 30Hz doen en stuurt audio ook mee. (Beperking van displayport 1.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 20:18
hcQd schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:48:
Vooropgesteld dat je displayport mst ondersteunt (wat ik helaas niet meer zekerheid kan zeggen, al zou de processor het wel aankunnen): https://www.allekabels.nl...port-zu-2-x-hdmi-mst.html
thanks voor de tip! daar kan ik al wat mee :)
dylan111111 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 15:01:
Die ProDesk 400 G6 heeft displayport versie 1.2
In de displayport 1.2 specificatie zit al Multi Stream Transport (MST) ondersteuning, dus de ondersteuning is geen probleem en gaat gewoon werken.

De vraag is even wat voor resolutie schermen wil je er mee aansturen? De gelinkte adapter hierboven kan maximaal 2x 3840 x 2160 @ 30Hz doen en stuurt audio ook mee. (Beperking van displayport 1.2)
qua schermen weet ik het nog niet zeker, maar is voornamelijk informatief doeleinde dus hoeft geen hoge hz te hebben. bedankt voor de info! daar kan ik wat mee :)