Even als eerste: excuses als dit niet in het goede gedeelte van de forums is geplaats, laat dit aub weten.
Mijn vraag:
Hai ik heb geen idee wat er mis is met mijn pc, ik zal de situatie even uitleggen.
Ik heb al best lang problemen met mijn pc wat betreft blue screens en crashes. Enkele codes die ik krijg zijn MEMORY_MANAGEMENT en PFN_LIST_CORRUPT. Als je naar deze codes kijkt zijn er een paar dingen die de oorzaak kunnen zijn, waaronder ram-geheugen en drivers. Ik heb mijn ram geheugen meerdere malen getest met memtest86+ en hieruit kwam dat er niks mis is met mijn ram. Alleen dan ben ik nu opzoek naar wat anders de oorzaak kan zijn. Dit gezien het feit dat drivers opsporen volgens mij best lastig is. Ik heb driver verifier geprobeerd alleen kwam hier niks uit. Dus hierbij ga ik toch maar naar hulp vragen omdat mijn kennis hier op houdt.
Hieronder een link naar een dumpfile van ongeveer paar uur geleden:
https://1drv.ms/u/s!ArOaEkAyHmeYhlLQStkZ3Zhq2YyW?e=nK4SC8
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn hardware is als volgt :
Hiernaast heb ik ook nog randapparatuur (muis, toetsenbord en dergelijke), als jullie deze ook willen weten laat het dan vooral weten.
Qua software is eigenlijk alles wat je kan verwachten, steam, discord etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Driver Verifier, memtest86+, opnieuw windows geinstalleerd en randapparatuur rondgewisseld.
Alle hulp wordt gewaardeerd!
Mijn vraag:
Hai ik heb geen idee wat er mis is met mijn pc, ik zal de situatie even uitleggen.
Ik heb al best lang problemen met mijn pc wat betreft blue screens en crashes. Enkele codes die ik krijg zijn MEMORY_MANAGEMENT en PFN_LIST_CORRUPT. Als je naar deze codes kijkt zijn er een paar dingen die de oorzaak kunnen zijn, waaronder ram-geheugen en drivers. Ik heb mijn ram geheugen meerdere malen getest met memtest86+ en hieruit kwam dat er niks mis is met mijn ram. Alleen dan ben ik nu opzoek naar wat anders de oorzaak kan zijn. Dit gezien het feit dat drivers opsporen volgens mij best lastig is. Ik heb driver verifier geprobeerd alleen kwam hier niks uit. Dus hierbij ga ik toch maar naar hulp vragen omdat mijn kennis hier op houdt.
Hieronder een link naar een dumpfile van ongeveer paar uur geleden:
https://1drv.ms/u/s!ArOaEkAyHmeYhlLQStkZ3Zhq2YyW?e=nK4SC8
Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn hardware is als volgt :
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 197,90 | € 197,90 |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | € 77,- | € 77,- |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5700 XT Challenger D 8G OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define C Window | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | AOC C24G1 Rood, Zwart | € 195,02 | € 195,02 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W | € 72,03 | € 72,03 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 59,49 | € 59,49 |
1 | Solid state drives | PNY XLR8 CS3030 500GB | € 67,75 | € 67,75 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 138,95 | € 138,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 888,04 |
Hiernaast heb ik ook nog randapparatuur (muis, toetsenbord en dergelijke), als jullie deze ook willen weten laat het dan vooral weten.
Qua software is eigenlijk alles wat je kan verwachten, steam, discord etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Driver Verifier, memtest86+, opnieuw windows geinstalleerd en randapparatuur rondgewisseld.
Alle hulp wordt gewaardeerd!