Ik kan nergens vinden of de LSC Security cameras van de Action ook standaard opnemen wanneer er een beweging of geluidstrigger optreedt? Ik weet dat de app een melding geeft, maar wordt er ook beeld opgenomen?
Vraag
Beste antwoord (via Meadowfellow op 12-08-2021 12:20)
Beetje laat maar met een SD kaart ja.Meadowfellow schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:32:
Ik kan nergens vinden of de LSC Security cameras van de Action ook standaard opnemen wanneer er een beweging of geluidstrigger optreedt? Ik weet dat de app een melding geeft, maar wordt er ook beeld opgenomen?
Alle reacties
Een gerichte vraag als deze past mijns inziens niet
in Consumentenelektronica Aankoopadvies.
CEA > DED
in Consumentenelektronica Aankoopadvies.
CEA > DED
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik kan je vraag niet specifiek over deze camera's beantwoorden maar mocht je ergens een pc'tje hebben draaien dan zou je (mits de camera onvif of rtsp ondersteund) ook met Ipsy software dit kunnen regelen. Lokaal op de camera opslaan zal minimaal iets van een SD kaartje nodig zijn.
Of via SMB/ FTP op een NAS opslaan.
Ben zelf vanmiddag met mijn camera's (niet de door jouw genoemde) bezig geweest en kwam na veel testen op Ispy uit.
Of via SMB/ FTP op een NAS opslaan.
Ben zelf vanmiddag met mijn camera's (niet de door jouw genoemde) bezig geweest en kwam na veel testen op Ispy uit.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Beetje laat maar met een SD kaart ja.Meadowfellow schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:32:
.
[ Voor 96% gewijzigd door Meadowfellow op 12-08-2021 12:23 . Reden: dubbel ]
Ik ook, maar helemaal ruk. Continue pingelt dat ding.... En neemt hij stukjes niet op.Meadowfellow schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 12:22:
[...]
ik heb er inmiddels 2 in gebruik en het werkt fantastisch.
Pagina: 1