ohh wat ben jij stom zeg
er is gotverdomme een 10-pagina's lange topic over en jij gaat in een nieuwe topic vragen "waar de detonator 4 drivers zijn"
SLOTJE GRAAG!!
er is gotverdomme een 10-pagina's lange topic over en jij gaat in een nieuwe topic vragen "waar de detonator 4 drivers zijn"
SLOTJE GRAAG!!
Nou nou.. iets minder mag ook wel..Op zaterdag 18 augustus 2001 12:26 schreef CyberTijn_ het volgende:
ohh wat ben jij stom zeg
SLOTJE GRAAG!!
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Reactie van Nvidia:
There was some confusion with the driver release date. The Detonator 4 drivers were not intended to be released this week. The original release date for the Detonator 4 drivers was going to be sometime in September however our engineers have been working hard to accelerate the release date sooner. In addition, we are providing further tweaks to improve on the performance over what has been benchmarked already. It won't be to much longer for the release of the Detonator 4 drivers. We sincerely apologize for the inconvenience this may cause.
There was some confusion with the driver release date. The Detonator 4 drivers were not intended to be released this week. The original release date for the Detonator 4 drivers was going to be sometime in September however our engineers have been working hard to accelerate the release date sooner. In addition, we are providing further tweaks to improve on the performance over what has been benchmarked already. It won't be to much longer for the release of the Detonator 4 drivers. We sincerely apologize for the inconvenience this may cause.
https://powershellisfun.com
nou in ieder geval goed dat ze drivers nog even tweaken, kan ik misschien ook nog eens UT spelen
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Dan plaats je toch een topic, als dat niet lukt?Op zaterdag 18 augustus 2001 12:38 schreef Paitor het volgende:
nou in ieder geval goed dat ze drivers nog even tweaken, kan ik misschien ook nog eens UT spelen
Niet op voorraad.
of je gebruikt even de search
een handige functie die veel tweakers nog niet ontdekt hebben
Of te lui zijn om te gebruiken ..Op zaterdag 18 augustus 2001 13:14 schreef CyberTijn_ het volgende:
of je gebruikt even de search
wie is hier nou stom ??Op zaterdag 18 augustus 2001 12:26 schreef CyberTijn_ het volgende:
ohh wat ben jij stom zeg
1. Wie heet er nou CyberTijn
2. Wie is er nou Star Trek Fan
en dan nog schreeuwen "SLOTJE GRAAG" ook
geezzz
triest...
Verwijderd
Pfff...Op zaterdag 18 augustus 2001 12:26 schreef CyberTijn_ het volgende:
ohh wat ben jij stom zeg
SLOTJE GRAAG!!
Gewoon een slotje dadelijk raken mensen door de war.
w00t
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()