Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesomefireduck
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-06 13:33
Ik heb nu al een tijdje een draadloze Steelseries Arctix 7, en deze bevalt uitstekend.
Nu zoek ik draadloze in-ears omdat ik niet de hele dag een koptelefoon op wil hebben.
Omdat de steelseries zo goed bevalt wil ik graag dat de headset qua features zo veel mogelijk overeenkomt.
Ik gebruik deze headsets met m'n PC voor thuiswerken en voornamelijk voor (video)meetings. Verbinding met m'n telefoon is niet nodig.

Ik heb de Jabra 75t Elite Active al geprobeerd; want deze leek veelbelovend maar dit werkt alleen met de bluetoothverbinding met mijn telefoon als ik in een telefoongesprek zit, niet wanneer ik met m'n pc in een (video)meeting zit.

Must-have:
- geen koptelefoonmodel
- draadloos (bluetooth of met RF adapter)
- altijd een manier om de microfoon te muten, onafhankelijk van of ik aan het bellen ben of niet.
- compatible met linux

Nice to have:
- een accuduur van 8 uur of langer
- 2 audiokanalen net als de Steelseries, met een mix-knop op de headset (dit zal wel niet te vinden zijn)
- verbinding met telefoon

Andere apparaten die ik gevonden heb:
- de meeste losse in-ears hebben geen goede mute optie (airpods, galaxy buds etc.).
- Jlab Play Gaming Wireless Earbuds deze zien er veelbelovend uit vanwege de in-line fysieke mute knop en lijkt mij het proberen waard
- headsets voor bellen zoals deze:
- Poly Voyager 6200 UC
- Poly CS540

Ik vraag me af of er nog meer opties zijn.

Budget: zolang er maar een mute-knop op zit die altijd werkt

[ Voor 2% gewijzigd door awesomefireduck op 12-07-2021 10:55 . Reden: typo ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:35

FeaR

In GoT we trust

In-ears vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder mobiel gebruik en daarmee Tablets en Telefoons: CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesomefireduck
@FeaR Het doel van deze zoektocht is om de in-ears te gebruiken met mijn PC, valt het dan nog steeds onder Tablets en Telefoons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:02
Gezien je gebruik wensen zou ik specifiek naar Unified Communication versies zoeken.
Let ook op MultiPoint ondersteuning van de bluetooth anders kun je maar 1 apparaat verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesomefireduck
@swhnld Heb je misschien voorbeelden van Unified Communication versies?

Multipoint Bluetooth is voor mij niet belangrijk, maar zou leuk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesomefireduck
@swhnld dankwewel :-)
Pagina: 1