Topic starter mist in mobiele browser

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Bij sommige topics volg ik het verhaal en ben ik uiteindelijk benieuwd wat er uit is gekomen van degene die het topic gestart is. Ben voornamelijk op het forum via mijn mobiel en mis daar vaak het "topic starter" label. Deze wel zichtbaar op de desktop browser.

Dit is best lang al zo en had nu de tijd/energie/moeite/irritatie/nieuwsgierigheid (nou ja misschien ben ik er nog een paar vergeten ;)) om er een feature request voor aan te maken.

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:03
Het driehoekje links van de naam is rood voor de topicstarter. Goed kijken, echt opvallend is het niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Als je custom CSS hebt, kan je custom css snippet: Laat topicstarter badge zien op mobiel gebruiken.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 21:18
Je kunt toch gewoon hierop klikken, of begrijp ik het verkeerd?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTUUwYtUg7mXZBqzpusP9MIOmRM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ppyJXRLuTDnpYSFslSuIhLvJ.jpg?f=fotoalbum_large

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 19:05
Homerius schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 23:13:
Het driehoekje links van de naam is rood voor de topicstarter. Goed kijken, echt opvallend is het niet ..
Zo, ik moest echt even kijken maar het driehoekje van de ts is inderdaad wat donkerder.

Had hetzelfde probleem als de ts in dit topic. Vond het daarom altijd een nadeel om het forum om mobiel te bekijken. Op de pc is het heel duidelijk.

Edit, je zegt rood zie ik nu. Ik ben kleurenblind en voor mij is het driehoekje slechts donkerder.

[ Voor 10% gewijzigd door wodkabuikje op 10-07-2021 23:35 ]

niet iedereen heeft een bierbuikje