Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Vraag
Alle reacties
Waarschijnlijk is de speler van je TV niet (goed) in staat om de metadata te lezen.
Als alles in MBP goed staat (en ook een willekeurige speler op je PC de bestanden geod begrijpt) is het probleem de speler op je TV.
Je zou kunnen overwegen om een en ander via een Plex. Kodi of soortgelijke tool af te spelen... Of contact opnemen met LG
Als alles in MBP goed staat (en ook een willekeurige speler op je PC de bestanden geod begrijpt) is het probleem de speler op je TV.
Je zou kunnen overwegen om een en ander via een Plex. Kodi of soortgelijke tool af te spelen... Of contact opnemen met LG
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Wat voor muziekbestanden? De metadata kan op verschillende manieren zijn opgevoerd. Bijvoorbeeld in mp3 als ID3v1 of v3. Zoek dus uit a) hoe is het opgeslagen, b) welke varianten worden door specifiek jouw TV ondersteund en c) matcht dat?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik zie dat de mp3 bestanden wel goed weergegeven worden, maar flac bestanden niet.
Ik ga Plex nog een kans geven, in het verleden ook al eens gebruikt.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Dat verandert niets aan de vraag of / hoe de metadata is opgeslagen en of je TV daar kaas van kan makenStopEcocide schreef op zondag 11 juli 2021 @ 13:19:
Ik zie dat de mp3 bestanden wel goed weergegeven worden, maar flac bestanden niet.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)