Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenRo
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-08-2021
Goedendag,

Ik wil graag gebruik maken van mijn chromecast die ik op mijn samsung 58TU7100 tv heb aangesloten. Het probleem is dat mijn de google home app op mijn iphone 8 de chromecast niet kan vinden. Mijn tv toont wel een blauw scherm met de tekst "chromecast.com/setup. Als ik naar de site ga dan wgrdt er gevraagd om de google home app te downloaden. Dit heb ik gedaan maar de app vindt geen nieuwe apparaten. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Ik heb de router en chromecast al gereset.
...

Beste antwoord (via MaartenRo op 11-07-2021 12:31)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MaartenRo schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 17:22:
Goedendag,

Ik wil graag gebruik maken van mijn chromecast die ik op mijn samsung 58TU7100 tv heb aangesloten. Het probleem is dat mijn de google home app op mijn iphone 8 de chromecast niet kan vinden. Mijn tv toont wel een blauw scherm met de tekst "chromecast.com/setup. Als ik naar de site ga dan wgrdt er gevraagd om de google home app te downloaden. Dit heb ik gedaan maar de app vindt geen nieuwe apparaten. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

...
Met SmartTV heb je geen ChromeCast nodig.

Deze App op je iPhone zetten https://apps.apple.com/nl/app/google-home/id680819774

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 11-07-2021 11:31 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MaartenRo schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 17:22:
Goedendag,

...
Met SmartTV heb je geen ChromeCast nodig.

Deze App op je iPhone zetten https://apps.apple.com/nl/app/google-home/id680819774

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 11-07-2021 11:31 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenRo
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-08-2021
Dank voor je bericht.