Inloggegevens wissen

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vragenlin
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11-07-2021
Hoe kan ik inloggevens wissen. Als ik wil inloggen worden er gebruikersnamen voorgesteld maar die gebruik ik al lang niet meer, hoe kan ik deze wissen?
Dank alvast
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:15

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

In een bepaald programma? In je besturingssysteem? Op je telefoon?

Iets meer uitleg graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:07
vragenlin schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:14:
Hoe kan ik inloggevens wissen. Als ik wil inloggen worden er gebruikersnamen voorgesteld maar die gebruik ik al lang niet meer, hoe kan ik deze wissen?
Dank alvast
...
Aangezien je dit in Apple Talk plaatst: je gebruikt een Apple product en Safari als browser?

https://support.apple.com/nl-nl/guide/safari/sfri40599/mac

Tadaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @vragenlin, welkom op GoT :)

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat het probleem is, welke relevante hardware en software je gebruikt, en wat je al gezocht, gevonden en geprobeerd hebt. Met behulp van deze informatie kunnen we je het beste helpen, en komen we bijvoorbeeld niet met een oplossing die je al lang en breed zelf had geprobeerd. Aangezien dit allemaal ontbreekt, krijg je reacties zoals bovenstaande, en zullen veel mensen je topic negeren, omdat ze er niks mee kunnen.

Dit topic gaat dan ook op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid en met name de quickstart goed door, om te zien wat we hier van je verwachten :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.