nest protect koppelt niet aan de WiFi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FroZeN83
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08-07 13:44
Goedeavond!

Ik hoop dat ik hier in het goede topic zit.

Ik heb sinds vandaag 3 google nest protect v2 thuis opgehangen. De wired variant maar de electricien moet nog komen dus heb ik ze wel alvast opgehangen en het plasticje eruit getrokken zodat hij op batterij kan werken.

Nu heb ik ze alle 3 ingesteld en allemaal laten verbinden met het wireless netwerk thuis 2.4 ghz en alle 3 proberen ze verbinding te maken want je ziet de blauwe ring draaien voor paar minuten maar dan slaat hij uit, gewoon grijs en gaat niet over naar groen.

Waar kan dat aan liggen? de Wifi draait via Unifi netwerk ( controller op de telefoon) UAP AC lite boven en beneden hangt er 1.

Iemand een suggestie wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FroZeN83
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08-07 13:44
Ik heb ze alle 3 verwijderd uit de app en gereset. Voor de zekerheid heb ik toen mijn 2.4 en 5 ghz van naam veranderd en beide een eigen ssid gegeven.

Toen ging ik ze weer toevoegen eerst “ beneden” en WiFi toegevoegd en die zei verbonden en werd even groen, dan nog een toevoegen die noem ik “gang” dus eerst verbinding maken met beneden en dan gang en die werd ook groen en toen dacht ik nog een toevoegen die noem ik “boven” en dan eerst verbinding maken met een ondersteunend product niet beneden of gang maar ondersteunend nou ja de verbinding liep verder maar bij WiFi testen werd hij niet groen en bij het toevoegen aan nest netwerk kreeg ik een foutmelding p.017. Het ondersteunende apparaat is mogelijk te ver verwijderd van “boven” terwijl ze alle 3 naast elkaar leggen op de tafel.

Eerst kreeg ik ze alle 3 maar verbond er niet 1. Nu krijg ik er 2 verbonden en een foutmelding. Ik snap er niks van.