Mijn vraag
Ik probeer dus winkels niet meenemen in zoekresultaten maar dat werkt niet
Relevante software en hardware die ik gebruik
OS14
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Winkels niet meenemen en dan dus de winkel selecteren die je niet wilt zien in de resultaten.
De winkel in dit geval MaxICT B.V. Staat gewoon tussen de resultaten.
Daarna andersom geprobeerd en dus alle winkels geselecteerd behalve MaxICT B.V.
Nog steeds staat MaxICT ertussen.
Enorm irritant want zij staan vaak als goedkoopste prijs en ook vaak als enige die dat product kan leveren binnen een bepaald aantal dagen maar in de praktijk is dat anders dus het maakt zoeken lastig en onnodig tijdrovend en tel daar de valse hoop die je steeds krijgt bij op om het verhaal compleet te maken.
Misschien kunnen jullie even controleren of dit een bug is of mij uitleggen wat ik verkeerd doe. Misschien ligt het aan OS 14.6 geen idee. Wilde het wel even melden zodat het hopelijk opgelost kan worden.
Ik probeer dus winkels niet meenemen in zoekresultaten maar dat werkt niet
Relevante software en hardware die ik gebruik
OS14
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Winkels niet meenemen en dan dus de winkel selecteren die je niet wilt zien in de resultaten.
De winkel in dit geval MaxICT B.V. Staat gewoon tussen de resultaten.
Daarna andersom geprobeerd en dus alle winkels geselecteerd behalve MaxICT B.V.
Nog steeds staat MaxICT ertussen.
Enorm irritant want zij staan vaak als goedkoopste prijs en ook vaak als enige die dat product kan leveren binnen een bepaald aantal dagen maar in de praktijk is dat anders dus het maakt zoeken lastig en onnodig tijdrovend en tel daar de valse hoop die je steeds krijgt bij op om het verhaal compleet te maken.
Misschien kunnen jullie even controleren of dit een bug is of mij uitleggen wat ik verkeerd doe. Misschien ligt het aan OS 14.6 geen idee. Wilde het wel even melden zodat het hopelijk opgelost kan worden.