Winkels niet meenemen werkt niet zoals het hoort

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rerebobo
  • Registratie: Maart 2018
  • Niet online
Mijn vraag

Ik probeer dus winkels niet meenemen in zoekresultaten maar dat werkt niet

Relevante software en hardware die ik gebruik
OS14

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Winkels niet meenemen en dan dus de winkel selecteren die je niet wilt zien in de resultaten.
De winkel in dit geval MaxICT B.V. Staat gewoon tussen de resultaten.

Daarna andersom geprobeerd en dus alle winkels geselecteerd behalve MaxICT B.V.
Nog steeds staat MaxICT ertussen.

Enorm irritant want zij staan vaak als goedkoopste prijs en ook vaak als enige die dat product kan leveren binnen een bepaald aantal dagen maar in de praktijk is dat anders dus het maakt zoeken lastig en onnodig tijdrovend en tel daar de valse hoop die je steeds krijgt bij op om het verhaal compleet te maken.

Misschien kunnen jullie even controleren of dit een bug is of mij uitleggen wat ik verkeerd doe. Misschien ligt het aan OS 14.6 geen idee. Wilde het wel even melden zodat het hopelijk opgelost kan worden.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bedoel je dat als je vanuit de productenpagina doorklikt naar de prijzen van een product, de winkel er daar nog tussenstaat? Dat klopt namelijk; het winkelfilter is enkel nog maar actief op de productlisting zelf (genoemde prijzen en producten worden aangepast op basis van aanbod van de resterende winkels), maar dat filter wordt (nog) niet doorgegeven als je naar de prijzen van het betreffende product gaat.

Dat is iets wat we nog wel willen gaan realiseren, maar op dit moment nog op de backlog staat.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerebobo
  • Registratie: Maart 2018
  • Niet online
Ja klopt. En als de geselecteerde winkel die je niet mee wilt nemen en die heeft de goedkoopste prijs komt die ook nog in de lijst bovenaan met die prijs.

Ok bedankt voor je reactie. Hopelijk komt dat nog een keertje dat zou het zoeksysteem aanzienlijk verbeteren.