Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Ja, en? Die IP's zijn nou eenmaal dynamisch, moet je niet gaan miepen als hij verandert. Ik had ook mijn @Home-ip al 1,5 jaar maar die is nu ook veranderd. En als je je zaakjes goed voor elkaar hebt valt er niet zoveel aan te passen.Op zaterdag 18 augustus 2001 11:54 schreef mhr-zip het volgende:
Sinds dat ik chello heb (januari). Had ik al het zelfde ip. Zet ik vanacht de pc voor het eerst een keer uit, start ik hem vanochtend op, heb ik gewoon een ander ip. Bedankt chello!!! Echt bedankt!! Kan gelijk vanalles aan gaan passen. En als je 7 maanden het zelfde ip hebt, kan dat toch ook langer? Of zijn die 386's daaro gecrashed.
Verwijderd
Toch handig dat ik mijn Chello-IP zelf heb ingevoerd en verkrijg hem dus niet via DHCP. Alleen mocht het zo zijn dat mijn IP verandert, sja das een ander probleem
Van mij is ook veranderd. Laaste getal is net ff anders, maar ik hoef niet veel te veranderen. Misschien 2 services.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Mja, ik hoef het alleen in bots enzo op irc aan te passen. Maar toch vind ik het zuigen.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Verwijderd
Chello geeft jouw een dynamisch IP adres en dan ga jij alles afhankelijk maken van een vast IP adres?? 
Snap daar nix van en vind dat je ook niet moet gaan zeuren nu.. Wees bleij dat je Chello hebt en geen analoog lijntje...
Snap daar nix van en vind dat je ook niet moet gaan zeuren nu.. Wees bleij dat je Chello hebt en geen analoog lijntje...
Je kunt altijd een gratis redirect aanvragen bij bv. www.dhs.org. Kun je bv. mhr-zip.dhs.org altijd laten verwijzen naar je actuele ip-adres.Met behulp van bv. BaliDNS kun je bij evt. veranderingen deze automatisch aan laten passen(zo heb ik het ook opgelost
)
Vraagje: is de stroom van de modem er af geweest??? ... als je modem nl te lang uit is geweest wordt ie gereset en krijg je automatisch een nieuwe ip(die op dat moment vrij is) kortom ik heb al twee jaar mijn modem aan staan en nog steeds mijn zelfde IP !!! (terayon modem)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Had je een verbinding moeten zoeken met een statisch IP, ze geven duidelijk aan dat je IP kan veranderen....Op zaterdag 18 augustus 2001 12:36 schreef mhr-zip het volgende:
Mja, ik hoef het alleen in bots enzo op irc aan te passen. Maar toch vind ik het zuigen.
Dat klopt niet. Heb het ooit in een extreme vorm geprobeerd door 7 dagen het modem uit te zetten (vakantie) en bij terugkomst had ik nog gewoon steeds hetzelfde IP.Op zaterdag 18 augustus 2001 17:45 schreef renzo4000 het volgende:
Vraagje: is de stroom van de modem er af geweest??? ... als je modem nl te lang uit is geweest wordt ie gereset en krijg je automatisch een nieuwe ip(die op dat moment vrij is) kortom ik heb al twee jaar mijn modem aan staan en nog steeds mijn zelfde IP !!! (terayon modem)
Pagina: 1