Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Desktop voor mijn dochter. Naast de gewone internet/mail/office/browser-games zoals roblox en schooltoepassingen, zullen er ook vaak games gespeeld worden. Games zoals Euro truck simulator, gta IV, ...(van zodra de gpu's betaalbaar worden
)
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- € 950,00 zonder beeldkaart. Deze zal later aangeschaft worden zodra de prijzen zich wat normaliseren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, klavier en scherm zijn er reeds. Het scherm is een AOC 2460VAOC G2460V (met freesync)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkvoorkeur, niet echt. Prijs/kwaliteit verhouding primeert. Het systeem zou toch een hele tijd meemoeten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WIFI is vereist.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Zijn alle componenten compatibel met mekaar, zijn er onderdelen die ik beter vervang?
Desktop voor mijn dochter. Naast de gewone internet/mail/office/browser-games zoals roblox en schooltoepassingen, zullen er ook vaak games gespeeld worden. Games zoals Euro truck simulator, gta IV, ...(van zodra de gpu's betaalbaar worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- € 950,00 zonder beeldkaart. Deze zal later aangeschaft worden zodra de prijzen zich wat normaliseren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, klavier en scherm zijn er reeds. Het scherm is een AOC 2460VAOC G2460V (met freesync)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkvoorkeur, niet echt. Prijs/kwaliteit verhouding primeert. Het systeem zou toch een hele tijd meemoeten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WIFI is vereist.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Zijn alle componenten compatibel met mekaar, zijn er onderdelen die ik beter vervang?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-11700 Boxed | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B560-G Gaming WIFI | € 164,95 | € 164,95 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Wit | € 72,60 | € 72,60 |
| 1 | Processorkoeling | Enermax ETS-T50 AXE | € 43,21 | € 43,21 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 165,95 | € 165,95 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 71,90 | € 71,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 124,90 | € 124,90 |
| Totaal | € 972,51 | |||