ik heb een keer per ongeluk een hokkie uitgevinkt bij het downloaden van een zip file, en nu pleurt IE5 elke .zip die ik neerhaal eerst naar een tijdelijke map, en opent hem erna meteen in Winzip. Dit vind ik een kutstreek, want dit wil ik dus niet. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dit terug gaan zetten. Iemand die me kan helpen???
Moet je eens kijken in je preferences onder navigator,applications. Hier staat waarschijnlijk dat netscape de zip-file met een bepaald programma moet openen. Dit terug zetten naar wat je er wel mee wilt doen, dus waarschijnlijk save to disk.
[removed]
ja, maar onder Netscape heb ik het probleem ook niet, het is onder Internet Explorer 5.
Ik wil wel Ie5 uninstallen en dan weer opnieuw erop zetten, maar ik kan IE5 niet eens uninstallen want hij staat niet in de lijst met software in de config.scherm.. wat een KUTzooi zeg. IE5 vind ik persoonlijk fijn werken, maar dit soort acties..
Ik wil wel Ie5 uninstallen en dan weer opnieuw erop zetten, maar ik kan IE5 niet eens uninstallen want hij staat niet in de lijst met software in de config.scherm.. wat een KUTzooi zeg. IE5 vind ik persoonlijk fijn werken, maar dit soort acties..
Ik ben er inmiddels achter gekomen... 
Bij "mapopties -> bestandstypen" moet je voor de desbetreffende extensie (bij mij dus .zip) "openen na downloaden bevestigen" aanvinken. Was handig geweest als ze die optie ook IN IE5 hadden gebakken eigenlijk. Nu nog dat scroll foutje oplossen met mijn Logitech wieltje (scrollen = vaak koppeling openen) en dan ben ik weer tevree
Bij "mapopties -> bestandstypen" moet je voor de desbetreffende extensie (bij mij dus .zip) "openen na downloaden bevestigen" aanvinken. Was handig geweest als ze die optie ook IN IE5 hadden gebakken eigenlijk. Nu nog dat scroll foutje oplossen met mijn Logitech wieltje (scrollen = vaak koppeling openen) en dan ben ik weer tevree
Verwijderd
Robin...tnx..... mijn probleem is ook meteen opgelost 
(had het probleempie zelfs gepost)
>>Kakatoe<<
(had het probleempie zelfs gepost)
>>Kakatoe<<