Toon posts:

lite-on cd branders degelijke lade?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK wil ff weten of de lite-on branders een beetje fatsoenlijke tray mechanisme hebben. Dus niey zo'n rammelend geheel. Maakt het in en uitgaan van de tray veel herrie?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Redelijke trays, ken eigenlijk geen merk dat nog van die Mitsumi lades gebruikt...

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:14
na 10 x heen en weer valt ie uit elkaar. hoe kun je hier nou antwoord op geven, ja hij is degelijk, stevig, weinig lawaai, maar dat hebben alle cd spelers toch :?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Op zaterdag 18 augustus 2001 11:52 schreef marteltor het volgende:
na 10 x heen en weer valt ie uit elkaar. hoe kun je hier nou antwoord op geven, ja hij is degelijk, stevig, weinig lawaai, maar dat hebben alle cd spelers toch :?
Da's niet helemaal waar, tot voor kort had je ook cdrom spelers met een erg dunne lade, deze maakte relatief veel herrie en konden slecht tegen een stootje. Zoals gezegd had Mitsumi van die trays in hun 4-6-8 speed cdspelers.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad! Mijn vraag is toch echt niet zo dom als ie lijkt. Je hebt cd-lades en cd-lades. Er zit echt verschil in. Ik wil niet na een week de laxe in mijn hand hebben. Daarnaast vind ik een lade die bij eject als een raket gelanceerd wordt ook helemaal niks.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:20
Op zaterdag 18 augustus 2001 11:56 schreef Backdraft het volgende:
Inderdaad! Mijn vraag is toch echt niet zo dom als ie lijkt. Je hebt cd-lades en cd-lades. Er zit echt verschil in. Ik wil niet na een week de laxe in mijn hand hebben. Daarnaast vind ik een lade die bij eject als een raket gelanceerd wordt ook helemaal niks.
plextor heeft dta iig niet

duurt al;tijd wel een seconde of 2 voordat ie begint met opengaan :z :Z

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 19:27

cruncher

wanna crunch someone?

Mijn zwager had een asus dvd speler in zijn gloednieuwe pc zitten. Had niet in de gaten dat de lade openstond en draaide er vanuit de stoel tegenaan.
Cd-lade meteen ontwricht en niet meer terug te zetten.....
Ook geen garantie, die asus sucks.... :(

Zelf heb ik een plextor spelertje en een lite-on brander, zijn allebei vrij stevig gebouwd.......

can you read my mind?

Pagina: 1