[Apple Watch] Ervaringen met Spotify app

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-05 15:14
Ik kan nu ook eindelijk muziek van spotify op mijn watch zetten. Heb de melding gekregen. Zag ook een melding bij iCulture. Wellicht valt dit samen.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:16
Uitrol schijnt nu echt op gang te komen:

https://gadgetsandwearabl...ify-apple-watch-download/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13-05 21:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gw7CRCVPnB8Okc8tn9sPt454qR4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QAhE6PBKKb7a6ghEn3m7UHLX.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk! 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:53
@Agostino Hier helaas nog niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Mis app even afsluiten? Had ik gedaan en kreeg toen de melding maar dat kan ook toeval zijn..

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05 09:17
Oeps

[ Voor 99% gewijzigd door B___MAN op 07-07-2021 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha whoei. Welkom in 2019!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Leuk die uitrol van Spotify! Heb hem ook sinds gisteren, maar je kunt nog niet lopen met muziek zonder iPhone. Jawel? Hoe dan? Heb album op Apple Watch gezet, op de Watch naar Spotify, daar kiezen voor speel af op Apple Watch en…….Niks! Zelfde riedeltje net als de iPhone niet in de buurt is. Heel snel de nummers scannen maar nergens oppakken om af te spelen. Uiteraard gekoppeld aan mijn Airpods. Jammer!!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09:33
Ik wacht hier al zolang op, nog steeds niks bij mij..

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
pdavie2311 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:09:
Leuk die uitrol van Spotify! Heb hem ook sinds gisteren, maar je kunt nog niet lopen met muziek zonder iPhone. Jawel? Hoe dan? Heb album op Apple Watch gezet, op de Watch naar Spotify, daar kiezen voor speel af op Apple Watch en…….Niks! Zelfde riedeltje net als de iPhone niet in de buurt is. Heel snel de nummers scannen maar nergens oppakken om af te spelen. Uiteraard gekoppeld aan mijn Airpods. Jammer!!
Staat het album wel volledig onder Downloads in de Spotify app op je AW? Dus het scherm als je helemaal naar links swipet. Bij mij staat ie erg lang op 1 van 16 aan het down….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

meesje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:35:
[...]

Staat het album wel volledig onder Downloads in de Spotify app op je AW? Dus het scherm als je helemaal naar links swipet. Bij mij staat ie erg lang op 1 van 16 aan het down….
Opnieuw een ander album aan het proberen. 4 van 26…als hij compleet is, moet het dus goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
pdavie2311 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:38:
[...]

Opnieuw een ander album aan het proberen. 4 van 26…als hij compleet is, moet het dus goed zijn?
Ik hoop het. Bij mij nog op 1 van 16. Moet de AW aan de lader hangen?

Het zou zo dus moeten werken.

How to use Spotify Apple Watch offline playback

Here’s how Spotify says to find the new functionality:

Find the music and podcasts you want to download on your watch.
Select the playlist, album, or podcast and press the three dots (…) and choose “Download to Apple Watch.”
To check on the progress, head over to the Downloads section on the watch.
Once playlists, albums, or podcasts in your library are downloaded, you’ll see a little green arrow next to their names.
Connect your headphones and start listening, no matter where you are!

https://9to5mac.com/2021/...e-watch-offline-playback/

[ Voor 53% gewijzigd door meesje op 07-07-2021 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infidel666
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08-2024
meesje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:40:
[...]

Select the playlist, album, or podcast and press the three dots (…) and choose “Download to Apple Watch.”
Once playlists, albums, or podcasts in your library are downloaded, you’ll see a little green arrow next to their names.

Werkt het wel als je Bluetooth uitzet op je telefoon? Dat is de "hack" die hier op kantoor goed werkte om de downloads te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

meesje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:40:
[...]

Hier niet aan de lader en hij loopt wel door, wel langzaam, maar toch..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
Infidel666 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:57:
[...]

Werkt het wel als je Bluetooth uitzet op je telefoon? Dat is de "hack" die hier op kantoor goed werkte om de downloads te forceren.
Dat heb ik zojuist gedaan en hoppa, de nummers stonden er zo op.
pdavie2311 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:57:
[...]

Hier niet aan de lader en hij loopt wel door, wel langzaam, maar toch..
Zie de tip hiervoor.

Zojuist even buiten gewandeld. iPhone thuis gelaten. Het werkt! Wat heb ik hier lang naar uitgekeken. Alhoewel de podcast van Kris Kros Amsterdam ook goed te doen was tijdens het hardlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aaDZojwlIxWtEYHwi0VrcPQCgNo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MKtz02UQT9QqfbTqzeP8cVXJ.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn avond kan niet meer stuk, ein-de-lijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-05 14:34
Hier ook eindelijk Spotify offline voor de Apple Watch. Wel jammer dat ik alleen via playlists kan downloaden en niet vanuit mijn muziekcollectie (nummers die je leuk vindt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
VirinR schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:34:
Hier ook eindelijk Spotify offline voor de Apple Watch. Wel jammer dat ik alleen via playlists kan downloaden en niet vanuit mijn muziekcollectie (nummers die je leuk vindt).
Dit vind ik ook jammer ja. Dat had er wel bijgekomen. Is namelijk de ‘playlist’ die ik het meeste gebruik.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
VirinR schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:34:
Je kan daar toch een playlist van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
meesje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:00:
[...]

Dat heb ik zojuist gedaan en hoppa, de nummers stonden er zo op.

[...]

Zie de tip hiervoor.

Zojuist even buiten gewandeld. iPhone thuis gelaten. Het werkt! Wat heb ik hier lang naar uitgekeken. Alhoewel de podcast van Kris Kros Amsterdam ook goed te doen was tijdens het hardlopen.
Bij mij hangt het proces van downloaden ook, zelfs na uitschakelen Bluetooth. Iemand nog tips? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Davidas schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:59:
[...]

Bij mij hangt het proces van downloaden ook, zelfs na uitschakelen Bluetooth. Iemand nog tips? O-)
Het staat me bij dat ik ook WiFi op de AW uit/aan had gezet. Doordat ik meerdere dingen gedaan heb, weet ik niet precies wat de oplossing was. De download bleef heel lang op 1 van 16 staan en opeens waren alle 16 nummers er.

O ja, ik had muziek ook eerst offline gezet op mijn iPhone.

[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 07-07-2021 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
meesje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:01:
[...]

Het staat me bij dat ik ook WiFi op de AW uit/aan had gezet. Doordat ik meerdere dingen gedaan heb, weet ik niet precies wat de oplossing was. De download bleef heel lang op 1 van 16 staan en opeens waren alle 16 nummers er.

O ja, ik had muziek ook eerst offline gezet op mijn iPhone.
Ook geprobeerd, uiteindelijk de Spotify app op mijn AW geforceerd gesloten. Vervolgens binnen no time 50 nummers gedownload. Morgen maar eens van genieten tijdens het hardlopen. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diskopogo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-10-2021
Ik heb deze feature al sinds maandag en ik heb het probleem dat de Apple Watch vastzit op "1 of 50 downloading". Sinds maandag al. En ik heb alles geprobeerd van opnieuw installeren op beide toestellen, andere wi-fi netwerken gebruiken, ik heb meer dan 8GB vrij op mijn Apple Watch, opladen tot 100%, toestellen dicht bij elkaar houden, toestellen heropstarten, verbinding tussen de Apple Watch en de iPhone verbreken door bluetooth en wi-fi uit te schakelen op de iPhone, etc. Niets werkt. Ik heb zelfs een playlist met 1 enkel liedje geprobeerd te downloaden maar tevergeefs.

Spotify is een heel erg teleurstellende dienst geworden. Ze hinken jaren achter en nu dat ze het heel traag uitrollen werkt het langs geen kanten. En voor diegenen waar het wel werkt is de audiokwaliteit sterk verminderd t.o.v. muziek streamen vanaf je iPhone, iPad of Mac. Triestig allemaal!

Edit:
Het ligt ook niet aan mijn toestellen want ik heb een iPhone 11 Pro en Apple Watch Series 4.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5RA0vPqllND2TWGUqf7uh56fW2o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oLi3lxZNJrM8U01xsfgyN8xu.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
diskopogo schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:56:
Ik heb deze feature al sinds maandag en ik heb het probleem dat de Apple Watch vastzit op "1 of 50 downloading". Sinds maandag al. En ik heb alles geprobeerd van opnieuw installeren op beide toestellen, andere wi-fi netwerken gebruiken, ik heb meer dan 8GB vrij op mijn Apple Watch, opladen tot 100%, toestellen dicht bij elkaar houden, toestellen heropstarten, verbinding tussen de Apple Watch en de iPhone verbreken door bluetooth en wi-fi uit te schakelen op de iPhone, etc. Niets werkt. Ik heb zelfs een playlist met 1 enkel liedje geprobeerd te downloaden maar tevergeefs.

Spotify is een heel erg teleurstellende dienst geworden. Ze hinken jaren achter en nu dat ze het heel traag uitrollen werkt het langs geen kanten. En voor diegenen waar het wel werkt is de audiokwaliteit sterk verminderd t.o.v. muziek streamen vanaf je iPhone, iPad of Mac. Triestig allemaal!

Edit:
Het ligt ook niet aan mijn toestellen want ik heb een iPhone 11 Pro en Apple Watch Series 4.[Afbeelding]
Dit alles heb ik ook geprobeerd, uiteindelijk was de oplossing bij mij het geforceerd sluiten van de Spotify app op mijn watch. Toen ik hem daarna opnieuw opende was alles binnen een zucht gedownload. Soms kan het zo simpel zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diskopogo
Ja dat heb ik ook allemaal geprobeerd maar helaas... Spotify zit vol met bugs. :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:16
Hier werkt t ook niet… Ellendelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
DCNY schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:06:
Hier werkt t ook niet… Ellendelingen
Gewoon Apple Music gebruiken. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diskopogo
Ik zou naar Apple Music kunnen overschakelen maar ik vrees het algoritme van Apple Music voor het ontdekken van nieuwe muziek een beetje t.o.v. het algoritme van Spotify. Overigens moet ik ook toegeven dat ik geniet van de 90 euro die ik jaarlijks uitspaar dankzij het familieabonnement vab Spotify. Als ik overschakel naar Apple Music betaal ik de volle pot.

Ik het in mijn achterhoofd het idee dat als het nog steeds niet deftig werkt tegen de release van de Apple Watch Series 7, ik overschakel. Ik ga dan ook eens vergelijken of het verschil in audiokwaliteit merkbaar is en hoeveel liedjes elke muziekdienst op de Apple Watch offline kan opslaan. Ik denk dat Spotify slechts 1 van deze 3 pijnpunten tegen dan opgelost zal krijgen en dat ik dus de switch zal moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
kwdtje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:59:
[...]

Je kan daar toch een playlist van maken?
Klopt maar het zou idealer zijn als het al een playlist is welke je met het toevoegen van elke ‘vind ik leuk’ automatisch uitbreid.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Om snel Spotify muziek offline te krijgen op je AW werkt bij mij de volgende oplossing:
1. Zet Bluetooth uit op je iPhone via instellingen
2. Zet WiFi even uit en dan weer aan op je AW
Soms is het nodig om de tweede stap een keer te herhalen.

Nu meerdere tests gedaan en bovenstaande werkt goed.

Mijn ervaring destijds met Apple Music was dat dit ook niet snel ging. Wellicht hadden toen ook stappen 1 en 2 geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diskopogo
@meesje Bedankt voor het willen helpen maar helaas, het verhelpt het probleem niet. Ik had hier eigenlijk al aan gedacht want ik download af en toe podcasts op mijn Apple Watch via Pocket Casts en hiervoor schakel ik bluetooth én wi-fi helemaal uit op m'n iPhone (want je iPhone kan ook via wi-fi met je Apple Watch in bpverbinding staan) zodat de Apple Watch de content direct van het internet afhaalt naar de Apple Watch, want dat is veeeeeel sneller dan via Bluetooth via de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
diskopogo schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 23:06:
@meesje Bedankt voor het willen helpen maar helaas, het verhelpt het probleem niet. Ik had hier eigenlijk al aan gedacht want ik download af en toe podcasts op mijn Apple Watch via Pocket Casts en hiervoor schakel ik bluetooth én wi-fi helemaal uit op m'n iPhone (want je iPhone kan ook via wi-fi met je Apple Watch in bpverbinding staan) zodat de Apple Watch de content direct van het internet afhaalt naar de Apple Watch, want dat is veeeeeel sneller dan via Bluetooth via de iPhone.
Het schoot bij mij ook helemaal niet op, maar op de lader gaat het bij mij als een raket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diskopogo
@jodeltje Wat? Begint hij wel te downloaden naar je Apple Watch wanneer hij op de lader zit? Bij mij verhelot letterlijk niets het probleem. Op.de lader of niet, maakt niets uit, het werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
diskopogo schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 00:11:
@jodeltje Wat? Begint hij wel te downloaden naar je Apple Watch wanneer hij op de lader zit? Bij mij verhelot letterlijk niets het probleem. Op.de lader of niet, maakt niets uit, het werkt niet.
Ja bij mij staat er bij alles 1/50, maar zodra ik hem op de lader leg is in een kwartier alles klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11-05 21:25
Ik had gister hetzelfde probleem als o.a @diskopogo , ook bij mij bleef hij hangen op download 1 van X.
Net de spotify app update op mn iPhone geïnstalleerd en nu is de knop downloaden naar Apple Watch helemaal niet meer beschikbaar. Blijkbaar erkent Spotify ook dat het (nog) niet lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:55
Deze reacties zijn verplaatst vanuit [Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 3. Gezien de interesse in de Spotify app is een eigen topic op z'n plaats :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diskopogo
@GertJan2012

Ik heb de update daarstraks ook doorgevoerd en de optie is er nog steeds, al komt de playlist onder "downloads" op de Apple Watch app niet meer tevoorschijn. De "downloads" sectie zegt steeds "No downloads yet" terwijl mijn iPhone wel zegt dat de playlist op de Apple Watch staat...

Wat een triestige boel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Hier nog steeds drama. Op geen enkele manier krijg ik het aan de praat.
Onderstaande allemaal al geprobeerd.

Probleem is dat hij op download 1 van x blijft staan.
  • Wifi Uit/Aan
  • Bluetooth Uit/Aan
  • Plaatsen op de lader
  • Nummers eerst downloaden op de Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Vandaag nogmaals geprobeerd.. en geloof het of niet... het werkt!
Bluetooth uitschakelen lijkt hier nu de oplossing te zijn. Het gaat niet razendsnel, maar de tracks verschijnen netjes op de watch. Nu maar eens checken hoe goed de kwaliteit is tijdens het luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
GertJan2012 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:08:
Vandaag nogmaals geprobeerd.. en geloof het of niet... het werkt!
Bluetooth uitschakelen lijkt hier nu de oplossing te zijn. Het gaat niet razendsnel, maar de tracks verschijnen netjes op de watch. Nu maar eens checken hoe goed de kwaliteit is tijdens het luisteren.
Het ‘echt’ uitzetten van BT is de oplossing. Dus via instellingen en niet via het control center of hoe dat ook heet als je van beneden naar boven swipet op je iPhone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Hoedje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:25:
Deze reacties zijn verplaatst vanuit [Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 3. Gezien de interesse in de Spotify app is een eigen topic op z'n plaats :)
Is het mogelijk om dit topic weer op slot te gooien? Het was even hot. Maar nu is de rust wedergekeerd. Dit is vergelijkbaar met dat bv Ziggo Go op de Apple TV even hot was, maar daarvoor werd ook geen afzonderlijk topic aangemaakt. Het klinkt nu als erg zonde. Om anderen te helpen, ben ik nu bijna verplicht (bij wijze van) om dit topic in mijn bookmarks te houden, terwijl het (nu) ook makkelijk via het reguliere Apple Watch topic kan.
Ik verwijder ‘m in ieder geval uit mijn bookmarks.

[ Voor 3% gewijzigd door meesje op 20-07-2021 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:55
meesje schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 17:39:
[...]

Is het mogelijk om dit topic weer op slot te gooien? Het was even hot. Maar nu is de rust wedergekeerd. Dit is vergelijkbaar met dat bv Ziggo Go op de Apple TV even hot was, maar daarvoor werd ook geen afzonderlijk topic aangemaakt. Het klinkt nu als erg zonde. Om anderen te helpen, ben ik nu bijna verplicht (bij wijze van) om dit topic in mijn bookmarks te houden, terwijl het (nu) ook makkelijk via het reguliere Apple Watch topic kan.
Ik verwijder ‘m in ieder geval uit mijn bookmarks.
offtopic:
Dit kun je bediscussiëren in het feedback topic of via een DM.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-05 12:34
diskopogo schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 18:56:
Ik zou naar Apple Music kunnen overschakelen maar ik vrees het algoritme van Apple Music voor het ontdekken van nieuwe muziek een beetje t.o.v. het algoritme van Spotify. Overigens moet ik ook toegeven dat ik geniet van de 90 euro die ik jaarlijks uitspaar dankzij het familieabonnement vab Spotify. Als ik overschakel naar Apple Music betaal ik de volle pot.
Apple Music heeft ook een familieabonnement. Kost €14,95 per maand voor 6 personen. Ook kan je vaak iTunes giftcards tegen korting kopen om zo nog goedkoper uit te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Hoedje schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 08:16:
[...]

offtopic:
Dit kun je bediscussiëren in het feedback topic of via een DM.
Dan laten we het lekker actief. Het was een suggestie en hoeft van mij geen discussie aan gewijd te worden. Het is mij om het even. In ieder geval volg ik dit topic niet meer.

[ Voor 11% gewijzigd door meesje op 22-07-2021 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Spotify ineens nu niet meer op de Apple Watch offline? Kwam er vanmorgen achter met hardlopen! Kan het ook niet meer downloaden op de Watch zie ik…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:05

ultimateharry

Team Slayer:-)

Apple Watch 3 met Watch OS 8.1:

Na schone installatie Watch (2e hands overgenomen) inclusief Spotify app: geen downloads (dus ook niet blijven hangen op 1 van...).

Vond het al vreemd dat m'n iPhone onder Bluetooth-instellingen, voor de Apple Watch "geen verbinding" als status had.

Apple Watch opnieuw ingesteld, en opnieuw gekoppeld met iPhone.
Nu op de iPhone onder Bluetooth instellingen wel verbinding met Apple Watch.

In de Spotify app op de Watch: playlist voor downloaden hangt op 1 van...
Vervolgens Bluetooth uitgezet op de Apple Watch (instellingen), en direct vlotte download van de playlist.

Heel gedoe dus, maar het is gelukt via opnieuw instellen en koppelen van de Apple Watch en uiteindelijk bluetooth uitschakelen voor de laatste stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Leuk dat ze een speciaal topic over Watch/Spotify hebben gemaakt, maar laatste reactie was notabene van mij 2 maanden geleden. Toch maar weer in ervaringen deze vragen stellen.

Pagina: 1