Edit: Opgelost door de functie in zijn geheel uit te schakelen: https://community.spicewo...ws-10-sync-how-to-disable
Enkele dagen geleden heb ik mij misklikt in de verkenner, en het ging zo snel dat ik feitelijk niet weet waarop ik geklikt heb.
Edit: Ik heb een stevig vermoeden dat het deze knop was::fill(white):strip_exif()/f/image/EJLYUFkFxkxQF10M0J69I3Fl.png?f=user_large)
Het feit is dat er een icoontje bij een bestand kwam van synchronisatie. (Kruisje links bij de icoon van PDF)
:fill(white):strip_exif()/f/image/FNnlDooZed4e58gwCX5DT8lD.png?f=user_large)
En links onderaan in de verkenner krijg ik dit te zien:
:fill(white):strip_exif()/f/image/iaPDlrJkx1aUgVUW6eE9iuWx.png?f=user_large)
In het bewuste bestand is de optie verdwenen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/HS52pmnDIIT0NqRZeLlPJqRi.png?f=user_large)
Ik werk dus op een netwerkdrive en het lijkt mij dat ik dus heb geklikt dat die specifieke file offline beschikbaar moet zijn. Het grote probleem is echter dat hij nu wel de netwerkdrive ziet, maar op de drive staat nog maar 1 mapje: die met het bestand in dat ik offline beschikbaar heb gemaakt. Ik vind nergens een knop om de netwerkschijf 'online' te zetten, en uit het synchronisatiecentrum word ik ook niet wijzer..
Als ik de netwerkdrive nog een keer toevoeg met een andere schijfletter, dan zie ik wel alle mapjes.
Als ik de oude schijfletter verwijder en opnieuw toevoeg met dezelfde schijfletter, dan zie ik enkel de offline map en bestand.
Alle snelkoppelingen en programma's werken naar de oude schijfletter dus gewoon een andere nemen is geen optie.
Iemand een idee?
Enkele dagen geleden heb ik mij misklikt in de verkenner, en het ging zo snel dat ik feitelijk niet weet waarop ik geklikt heb.
Edit: Ik heb een stevig vermoeden dat het deze knop was:
:fill(white):strip_exif()/f/image/EJLYUFkFxkxQF10M0J69I3Fl.png?f=user_large)
Het feit is dat er een icoontje bij een bestand kwam van synchronisatie. (Kruisje links bij de icoon van PDF)
:fill(white):strip_exif()/f/image/FNnlDooZed4e58gwCX5DT8lD.png?f=user_large)
En links onderaan in de verkenner krijg ik dit te zien:
:fill(white):strip_exif()/f/image/iaPDlrJkx1aUgVUW6eE9iuWx.png?f=user_large)
In het bewuste bestand is de optie verdwenen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/HS52pmnDIIT0NqRZeLlPJqRi.png?f=user_large)
Ik werk dus op een netwerkdrive en het lijkt mij dat ik dus heb geklikt dat die specifieke file offline beschikbaar moet zijn. Het grote probleem is echter dat hij nu wel de netwerkdrive ziet, maar op de drive staat nog maar 1 mapje: die met het bestand in dat ik offline beschikbaar heb gemaakt. Ik vind nergens een knop om de netwerkschijf 'online' te zetten, en uit het synchronisatiecentrum word ik ook niet wijzer..
Als ik de netwerkdrive nog een keer toevoeg met een andere schijfletter, dan zie ik wel alle mapjes.
Als ik de oude schijfletter verwijder en opnieuw toevoeg met dezelfde schijfletter, dan zie ik enkel de offline map en bestand.
Alle snelkoppelingen en programma's werken naar de oude schijfletter dus gewoon een andere nemen is geen optie.
Iemand een idee?
[ Voor 16% gewijzigd door Malantur op 09-07-2021 13:15 ]
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.