Overweg treinspoor zwarte camera of sensor?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.254 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrag
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17-06-2024
Hey ik heb een vraag over een overweg van een trein in (mol) dus ik ging deze morgen naar de winkel om boodschappen te doen en ik naderde een overweg in een bebouwde toen ik het naderde begon het rood licht al te knipperen maar ik kon niet meer stoppen dus ben ik maar door geren sinds dat het veiligste was wat ik kon doen inplakte van te stoppen en achteruit te rijden nu mijn vraag is er stond geen flits paal of camera’s maar wel een zwarte boks op twee van die verkeerslichten van die overweg ik wil eigenlijk weten of het censoren zijn of camera’s sinds ik nog maar een verkoping rijbewijs heb lig ik hier echt van te stressen ik heb hier onder twee foto’s zodanig jullie weten waar ik het over heb er stond er eentje aan de overkant en aan mijn kant dus als iemand mij hierbij kan verder helpen ik zou het graag willen horen |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pTynq_N4aCHd6bJtKROfo2p-pVE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1BJP5Eu23z2gY6i03NYIENSa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCmYnwnBNtm-_gApQcO82RZlimk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/49JdmS48dEFmKCbSOjPxlKFN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 00:21
Wellicht dat de mensen in dit topic je verder kunnen helpen. :)

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:44
Dat is de speaker/Bel.

Iig, als je een boete zou krijgen komt het daar zeker niet door. Dat is onderdeel van de installatie en heeft niets te maken met het pakken van mensen die door rijden.

[ Voor 78% gewijzigd door peize9 op 08-07-2021 23:19 ]

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:17
Niet stressen, je kan toch niks anders doen. Als je echt niet kon stoppen is er niks aan de hand.

De volgende keer wat beter opletten.
Probeer ook eens een punt te zoeken op je toetsenbord, wat meer aandacht voor je schrijfsels wordt hier wel gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46

JME

zeg maar Jamie

Geen zorgen, als dit een camera zou zijn dan krijgt ie nooit zowel jou als het rode licht op de foto. Flitscamera’s staan verder van de kruising af, niet erop. ProRail gaat daar overigens wel proeven mee doen, maar dat lijkt me dit niet te zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door JME op 08-07-2021 23:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:29

g0tanks

Moderator CSA
vrag schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 22:53:
Hey ik heb een vraag over een overweg van een trein in (mol) dus ik ging deze morgen naar de winkel om boodschappen te doen en ik naderde een overweg in een bebouwde toen ik het naderde begon het rood licht al te knipperen maar ik kon niet meer stoppen dus ben ik maar door geren sinds dat het veiligste was wat ik kon doen inplakte van te stoppen en achteruit te rijden nu mijn vraag is er stond geen flits paal of camera’s maar wel een zwarte boks op twee van die verkeerslichten van die overweg ik wil eigenlijk weten of het censoren zijn of camera’s sinds ik nog maar een verkoping rijbewijs heb lig ik hier echt van te stressen ik heb hier onder twee foto’s zodanig jullie weten waar ik het over heb er stond er eentje aan de overkant en aan mijn kant dus als iemand mij hierbij kan verder helpen ik zou het graag willen horen |:(
Tip voor de volgende keer: wacht even totdat je tot rust bent gekomen voordat je een verhaal gaat typen. Je hebt nu een zin van 150+ woorden gemaakt, dat is nauwelijks te lezen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
het is met zo weinig informatie moeilijk na te gaan wat de ernst was van de overtreding. kwam er een trein aan die in de noodrem ging?
bovendien zou je een boete kunnen aanvechten als je daadwerkelijk niet meer kon stoppen (hoewel ik vrees dat je het kwalijk genomen gaat worden dat je kennelijk te hard reed om tijdig te kunnen remmen).

~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Zoals eerder aangegeven, het is de speaker waar het waarschuwingsgeluid uit komt.

Als de lichten rood gaan knipperen direct voor je moet je uit veiligheidsoogpunt doorrijden. Zeker niet achter uit gaan rijden.

Verder gewoon rustig gaan slapen. De kans dat je een boete krijgt is nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-04 13:50
JME schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 23:07:
Geen zorgen, als dit een camera zou zijn dan krijgt ie nooit zowel jou als het rode licht op de foto. Flitscamera’s staan verder van de kruising af, niet erop. ProRail gaat daar overigens wel proeven mee doen, maar dat lijkt me dit niet te zijn.
Lijkt mij ook niet, aangezien dit volgens mij om België gaat.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.