Goedenavond allen,
Daar ik inmiddels door de bomen het bos niet meer zie deze vraag>
ik heb hier draaien 2x een nas Zyxel nsa 325 en een synology ds212plus
nu zou ik graag met behulp van een mediaplayer media naar mijn tv streamen
dit deed ik voorheen met een Asrock ion 330 waarom windows draaide dit werkte prima
echter heb ik de tv geupgrade naar een 4k model en de Asrock stopt ermee bij 1080p ondersyeund geen 4k over hdmi.
nu heb ik een android box van onze chinese medemens gekocht maar dit werkt niet zoals ik het in gedachte had sharen toevoegen van de nas gaat niet zowel de een als de andere nas
daarbij hangt ie ook bij afspelen 4k (had niet anders verwacht van dat 24euro device)
mijn eisen zijn best simpel ik zoek een device dat alles bovenstaande wel kan
en als kers op de taart wil ik graag dat ie indien bestand dts heeft dit naar mijn sony Dav-is10 set doorstuurt optisch dus (spdif).
uiteraard gebruik ik kodi als afspeel programma en dat beviel prima.
helaas ben ik erachter gekomen dat wake on lan bij android devices lastig is bij windows werkte dit prima
gewoon met yatze kodi een wol sturen en hoppa vond ik erg fijn.
graag hoor ik van julllie ,
Fijne avond , Frans
Daar ik inmiddels door de bomen het bos niet meer zie deze vraag>
ik heb hier draaien 2x een nas Zyxel nsa 325 en een synology ds212plus
nu zou ik graag met behulp van een mediaplayer media naar mijn tv streamen
dit deed ik voorheen met een Asrock ion 330 waarom windows draaide dit werkte prima
echter heb ik de tv geupgrade naar een 4k model en de Asrock stopt ermee bij 1080p ondersyeund geen 4k over hdmi.
nu heb ik een android box van onze chinese medemens gekocht maar dit werkt niet zoals ik het in gedachte had sharen toevoegen van de nas gaat niet zowel de een als de andere nas
daarbij hangt ie ook bij afspelen 4k (had niet anders verwacht van dat 24euro device)
mijn eisen zijn best simpel ik zoek een device dat alles bovenstaande wel kan
en als kers op de taart wil ik graag dat ie indien bestand dts heeft dit naar mijn sony Dav-is10 set doorstuurt optisch dus (spdif).
uiteraard gebruik ik kodi als afspeel programma en dat beviel prima.
helaas ben ik erachter gekomen dat wake on lan bij android devices lastig is bij windows werkte dit prima
gewoon met yatze kodi een wol sturen en hoppa vond ik erg fijn.
graag hoor ik van julllie ,
Fijne avond , Frans