Even een korte samenvatting van de tijdlijn:
- Telefoon te koop gezet (met gebreken/gebruikssporen).
- Reactie van [naam verwijderd], die ook wat meer foto's, aankoopbewijs, originele doos wil zien.
- Uitleg over gebreken gegeven, (gecensureerde) aankoopbewijs laten zien + extra foto telefoon
- Vraagt nog meer foto's
- Krijgt nog meer foto's
- Gaat akkoord met koop, geeft een naam/adres en vraagt om rekeningnummer
- Rekeningnummer en tenaamstelling verstrekt en vast een verzendlabel aangemaakt (en dus betaald)
Hierna blijft iedere reactie uit. De laatste reactie (met adres en vraag om rekeningnummer) is inmiddels 5 dagen geleden. Ik baal alweer van het aanmaken van een verzendlabel voor de betaling. Doe ik dus ook niet meer.
De user heeft positieve (zij het oude) V&A reviews en is verder weinig actief.
- Telefoon te koop gezet (met gebreken/gebruikssporen).
- Reactie van [naam verwijderd], die ook wat meer foto's, aankoopbewijs, originele doos wil zien.
- Uitleg over gebreken gegeven, (gecensureerde) aankoopbewijs laten zien + extra foto telefoon
- Vraagt nog meer foto's
- Krijgt nog meer foto's
- Gaat akkoord met koop, geeft een naam/adres en vraagt om rekeningnummer
- Rekeningnummer en tenaamstelling verstrekt en vast een verzendlabel aangemaakt (en dus betaald)
Hierna blijft iedere reactie uit. De laatste reactie (met adres en vraag om rekeningnummer) is inmiddels 5 dagen geleden. Ik baal alweer van het aanmaken van een verzendlabel voor de betaling. Doe ik dus ook niet meer.
De user heeft positieve (zij het oude) V&A reviews en is verder weinig actief.