Toon posts:

Age of empires 2 hangt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sinds ik win 98 opnieuw heb geinstalleerd en win xp ipv win 2k er naast heb gezet hangt mijn age of empires steeds na een kwartier spelen :( . weet iemand hoe dat komt? btw, in win 2k bleef hij ook al steeds hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:15
Dat is waarschijnlijk een driver issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
grappig, volgende keer een oplossing graag. ik heb de zelfde detonators erop gezet als de vorige keer en daar na nog een keer nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Ten eerste is win XP een opvolger van win 98 dus die twee naast elkaar is als zeggen van ik eet een boteram met kaas en darna een kas boterham voor de afwiseling dus dat kan ook al sgellen al sje 1 OS gebruikt wat ook kan hellpen is het spel probberen opniew te installeren in een aparte directorie en niet in C:\Program Files als dat nog niet werkt tjek effen de ijsen en kijk of er niet een verborgen druk inzit zoals BV werkt op 4mb behaleffen 16mB fata

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 23:11 schreef Gulie het volgende:
Ten eerste is win XP een opvolger van win 98 dus die twee naast elkaar is als zeggen van ik eet een boteram met kaas en darna een kas boterham voor de afwiseling dus dat kan ook al sgellen al sje 1 OS gebruikt wat ook kan hellpen is het spel probberen opniew te installeren in een aparte directorie en niet in C:\Program Files als dat nog niet werkt tjek effen de ijsen en kijk of er niet een verborgen druk inzit zoals BV werkt op 4mb behaleffen 16mB fata
wow! Tikvouteuh! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 23:11 schreef Gulie het volgende:
....wat een reply.....vol kennis en begrip...
Zeker getyped met een joint en een biertje erbij :P
Pagina: 1