Hoi, mijn naam is Marijn en ik ben al een tijdje heel erg geïnteresseerd in dungeons and dragons. Ik weet dat dit niet een "game" is maar ik dacht dat het op deze forum wel prima was. Ik heb een starter set en de young adventurers boeken. Ik stond op het punt om te beginnen met een groep maar kwam er achter dat twee ervan geen engels konde
. Dat is natuurlijk heel onhandig en tevens had ik te maken met beginners (ik ben dat ook...). In de tussentijd heb ik met veel plezier gekeken naar de nieuwste campaign van Critical Role: Exandria Unlimited.
Informatie:
Spelers: Ik zoek rond de 4 tot 5 spelers (met mij erbij) en nog een dm.
Leeftijd: 13+ (ik zelf ben 13 en schrik dit u niet weg, Mijn engelse uitspraak is niet perfect, maar mijn knowledge is zeer goed, ik ga ook meedoen met de speciale leerstof voor het officiële cambridge certificate.)
Waar: In de regio enschede/almelo (het liefst almelo want dat is het dichtst bij mij in de buurt)
Wanneer: De volgende 4 weken heb ik een vrijwel leeg schema, daarna ga ik 2 weken op vakantie. Daarna begint weer mijn school.
Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geïnformeerd en ik hoop dat je wellicht met mij d&d wilt spelen.

Informatie:
Spelers: Ik zoek rond de 4 tot 5 spelers (met mij erbij) en nog een dm.
Leeftijd: 13+ (ik zelf ben 13 en schrik dit u niet weg, Mijn engelse uitspraak is niet perfect, maar mijn knowledge is zeer goed, ik ga ook meedoen met de speciale leerstof voor het officiële cambridge certificate.)
Waar: In de regio enschede/almelo (het liefst almelo want dat is het dichtst bij mij in de buurt)
Wanneer: De volgende 4 weken heb ik een vrijwel leeg schema, daarna ga ik 2 weken op vakantie. Daarna begint weer mijn school.
Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geïnformeerd en ik hoop dat je wellicht met mij d&d wilt spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door marijntrein op 08-07-2021 21:40 ]