Ik zoek een D&D groep! (regio enschede/almelo)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijntrein
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10-07-2021
Hoi, mijn naam is Marijn en ik ben al een tijdje heel erg geïnteresseerd in dungeons and dragons. Ik weet dat dit niet een "game" is maar ik dacht dat het op deze forum wel prima was. Ik heb een starter set en de young adventurers boeken. Ik stond op het punt om te beginnen met een groep maar kwam er achter dat twee ervan geen engels konde 8)7. Dat is natuurlijk heel onhandig en tevens had ik te maken met beginners (ik ben dat ook...). In de tussentijd heb ik met veel plezier gekeken naar de nieuwste campaign van Critical Role: Exandria Unlimited.

Informatie:

Spelers: Ik zoek rond de 4 tot 5 spelers (met mij erbij) en nog een dm.
Leeftijd: 13+ (ik zelf ben 13 en schrik dit u niet weg, Mijn engelse uitspraak is niet perfect, maar mijn knowledge is zeer goed, ik ga ook meedoen met de speciale leerstof voor het officiële cambridge certificate.)
Waar: In de regio enschede/almelo (het liefst almelo want dat is het dichtst bij mij in de buurt)
Wanneer: De volgende 4 weken heb ik een vrijwel leeg schema, daarna ga ik 2 weken op vakantie. Daarna begint weer mijn school.

Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geïnformeerd en ik hoop dat je wellicht met mij d&d wilt spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door marijntrein op 08-07-2021 21:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Dus je zoekt een tijdelijke groep?
Probleem is dat meeste spelers boven de 20 zijn, wat toch wel een probleem is.
Van mijn eigen vrienden weet ik dat ze beginnen om 21, en tot uur of 2 door gaan... Dat kan gewoon niet als je 13 bent (sorry).
Mogelijk biedt het internet een beter alternatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:23

PD2JK

ouwe meuk is leuk

In Hengelo zit een spellenzaak genaamd de Dondersteen. Misschien hebben die een groep of connecties.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijntrein
@99ruud99
Ik kan op zich best wel tot 23:00 opblijven, hahaha.
Maar het is best wel een goed idee om te kijken of ik het online kan gaan spelen. Toch ik heb wel de voorkeur voor de tabletop variant.

[ Voor 3% gewijzigd door marijntrein op 08-07-2021 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijntrein
@PD2JK
Ik heb eerder van die spellenzaak gehoord (heb daar een keer magic the gathering gespeeld, verloor heel hard aan de getalenteerde spelers daar...). Ik ga daar wel kijken, goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Nu online
Sorry ik bedoelde dus tot 2 uur nachts.... :) En daarna nog naar huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijntrein
@99ruud99
Oh haha, ja dat is wel iets te laat voor mij... denk niet dat mijn ouders dat goedkeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Nu online
Daarom dat ik zei via internet. Dan begint het rond uur of 18, en loopt het dus tot 22 a 23.
En is nog goed voor je Engels ook.

[ Voor 16% gewijzigd door 99ruud99 op 08-07-2021 22:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marijntrein
@99ruud99
Ja klopt, ik ga kijken of ik een groep kan vinden. Ik denk dat ik een discord server ga joinen en daar een oproepje ga plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 16:46
Je kunt ook altijd de Facebook groep proberen van Dungeons&Dragons NL, daar zie ik zo nu en dan ook wat oproepjes voorbij komen.
Ik zelf speel als DM voornamelijk online op Roll20 en met eigen vrienden live een sessie.

Veel succes met het vinden van een groep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charrey
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04-2023
Nog succes gehad?

Ik zou een groep in regio Enschede ook wel waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinnerdy
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik ben 39 en ben ook al een tijdje opzoek naar een d&d groepje omg almelo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAGuy
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 28-01-2022
Hoi! Ik zou wel D&D willen spelen met je, ik ben zelf net 14, en toch niet echt iets beters te doen :P
Pagina: 1