Hallo medetweakers,
ik heb een klein probleempje en ik hoop dat jullie me misschien verder kunnen helpen. Een
tijdje geleden is de navigatiecomputer (een MS5000 van VDO-Dayton) van mijn vader uit zijn
auto gejat. Helaas waren de dieven te stom om naar het scherm te zoeken, het enige dat is
overgebleven na de diefstal. De bekabeling van dit scherm heb ik uit de auto gehaald om er
het een en het ander mee uit te proberen
Ik heb VDO gebeld met het verzoek om een pinout te sturen van de kabelboom en die heb ik
gekregen. Zie hieronder:

Aantekeningen:
Bij pin 3 staat Video!
Bij pin 10 staat PAL video in
Bij pin 12 staat weerstand 1kÙ
Nu is mijn probleem dat ik het scherm maar niet aan de praat krijg. Ik heb 12V aangesloten
op pin 16 en pin 15 en een bruggetje gemaakt met een weerstand tussen 12 en 15.
Helaas gaat het scherm nu niet aan.
Iemand enig idee hoe ik dit scherm kan laten werken???
ik heb een klein probleempje en ik hoop dat jullie me misschien verder kunnen helpen. Een
tijdje geleden is de navigatiecomputer (een MS5000 van VDO-Dayton) van mijn vader uit zijn
auto gejat. Helaas waren de dieven te stom om naar het scherm te zoeken, het enige dat is
overgebleven na de diefstal. De bekabeling van dit scherm heb ik uit de auto gehaald om er
het een en het ander mee uit te proberen
Ik heb VDO gebeld met het verzoek om een pinout te sturen van de kabelboom en die heb ik
gekregen. Zie hieronder:

Aantekeningen:
Bij pin 3 staat Video!
Bij pin 10 staat PAL video in
Bij pin 12 staat weerstand 1kÙ
Nu is mijn probleem dat ik het scherm maar niet aan de praat krijg. Ik heb 12V aangesloten
op pin 16 en pin 15 en een bruggetje gemaakt met een weerstand tussen 12 en 15.
Helaas gaat het scherm nu niet aan.
Iemand enig idee hoe ik dit scherm kan laten werken???