Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...
Vraag
Alle reacties
[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 08-07-2021 18:55 ]
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Dit soort zaken verloopt via een queue, en daar kan 't wel eens druk worden en het dus even duren voordat dit soort zaken aangepast worden. Kwestie van tijd dus
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Ik zie ook geen advertenties op dit profiel staanYorinn schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 18:55:
Heb je je advertenties wel geactiveerd (middels een e-mail)? Op gallery: MeesKees21 zie ik ze namelijk niet terug.
Verder viel het voor mijn advertenties ook op dat ze op 0 views blijven staan, dus misschien is er daar toch iets mis (beide advertenties staan al een aantal uur online)
V&A aangeboden: ASRock Fatal1ty AB350 Gaming K4
Ook na het verversten van de pagina loopt de views niet op, blijkbaar is er toch iets mis in het V&A systeem.
Dat ligt denk ik meer aan de UI van TweakersIThom schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:03:
[...]
Ik zie ook geen advertenties op dit profiel staan
Op gallery: MeesKees21 zie ik rechts '1 advertentie geplaatst', maar daar kan je om één of andere reden niet op klikken... (Tip voor Tweakers: dat lijkt me wel handig om klikbaar te maken)
MeesKees21 z'n advertentie heeft nu 94 views, na ruim 48 uur. Dus blijkbaar is het héél druk in de queue, als we DaFeLiX mogen geloven..?Verder viel het voor mijn advertenties ook op dat ze op 0 views blijven staan, dus misschien is er daar toch iets mis (beide advertenties staan al een aantal uur online)
Dat geeft @DaFeliX dus net aan: views worden niet continu bijgewerkt, maar eens in de zoveel tijd. En die updates komen eerst in een wachtrij, en als die wachtrij vol zit, kan het even (of blijkbaar een paar dagen) duren.MeesKees21 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:05:
Onderstaande advertentie is van iets voor half 2 vanmiddag, maar die blijft op 0 staan, terwijl ik er al meerdere keren naar heb gekeken :
V&A aangeboden: ASRock Fatal1ty AB350 Gaming K4
Ook na het verversten van de pagina loopt de views niet op, blijkbaar is er toch iets mis in het V&A systeem.
[ Voor 28% gewijzigd door Hahn op 08-07-2021 20:10 ]
The devil is in the details.
Over welke advertentie hebben we het dan precies? Heb je een directe link? Had je in vorige post gezet.MeesKees21 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:07:
Ik heb gisteren volgens mij mijn advertentie op "vervallen" gezet, hij stond er namelijk al een tijdje en niemand wilde het hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 08-07-2021 20:09 ]
Op die pagina zou je gewoon direct de advertenties moeten zien. Zie bijvoorbeeld: gallery: hjkvHahn schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:06:
Op gallery: MeesKees21 zie ik rechts '1 advertentie geplaatst', maar daar kan je om één of andere reden niet op klikken... (Tip voor Tweakers: dat lijkt me wel handig om klikbaar te maken)
Bedoel je deze?MeesKees21 z'n advertentie heeft nu 94 views, na ruim 48 uur. Dus blijkbaar is het héél druk in de queue, als we DaFeLiX mogen geloven..?Of ik kijk naar de verkeerde advertentie.
Dat is een advertentie van @soepkip waar @MeesKees21 toevallig een reactie heeft geplaatst.
Zelf heeft hij geen advertenties online staan.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik zat helemaal niet op de namen te letten, en had niet door dat dat eerste over een reactie van MeesKees21 ging, en de tweede ook niet zijn advertentie wasXander schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:12:
[...]
Op die pagina zou je gewoon direct de advertenties moeten zien. Zie bijvoorbeeld: gallery: hjkv
[...]
Bedoel je deze?V&A aangeboden: NVR inclusief 4 (buiten) camera's ONVIF met IR wireless of be...
Dat is een advertentie van @soepkip waar @MeesKees21 toevallig een reactie heeft geplaatst.
Zelf heeft hij geen advertenties online staan.
Na 1 dag geen reactie en dan maar opgeven vind ik wel wat voorbarig. En waarom zou je 'm direct op vervallen zetten? Kan geen kwaad om 'm gewoon een tijdje te laten staan, toch?MeesKees21 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:14:
Klopt, ik heb geen advertentie meer openstaan, die heb ik gisteren op "vervallen" gezet, aangezien er geen reactie op kwam.
Dan heb ik weinig kaas gegeten van begrijpend lezen vandaag en ga ik stoppen met reageren, voordat ik nog meer dingen fout begrijpMeesKees21 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:17:
Hij stond er wel een stukje langer dan 1 dag.... Volgens mij begin juni al geplaatst
Heb even mijn advertentieverleden nagekeken, de ad is op 6 juni geplaatst, dus ruim een maand!
Intentionally left blank
Verlate Y2K bug misschien???crisp schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:23:
Ik zie het ook bij artikelen, blijkbaar loopt de verwerking nog achter.
Die conclusie had ik ook getrokkenIThom schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:31:
Even terugkijkend bij Alle Advertenties in V&A hebben alle advertentie die minder dan 10 uur geleden geplaatst zijn 0 views. Alles wat daarvoor geplaatst is lijkt ook niet omhoog te gaan in het aantal views,
Oh ik had je OP niet goed gelezen, dacht dat je jouw advertentie van 8 uur geleden bedoeldeMeesKees21 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:33:
[...]
Die conclusie had ik ook getrokkenHoe en waarom weet ik niet, het viel mij gewoon op....
Slecht geslapen vannacht???IThom schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:35:
[...]
Oh ik had je OP niet goed gelezen, dacht dat je jouw advertentie van 8 uur geleden bedoelde![]()
Er lijkt inderdaad sprake van een bug te zijn, maar dan eentje die niet ouder is dan een halve dag. Ik duik hier morgen wat verder in.
Intentionally left blank
Intentionally left blank
De views zijn inderdaad helemaal bijgewerkt, dank je voor het onderzoek!crisp schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:25:
De cronjob die de views verwerkt was abusievelijk uitgezet. Ik heb deze zojuist weer aangeslingerd en inmiddels zouden de views overal weer bijgewerkt moeten zijn