Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-05 10:45
Een schoon geveegd terras vind ik fijn, geen takjes, blaadjes en dergelijke. :) Nu veeg ik het terras wel eens, maar niet zo vaak. Hoeft ook niet brand schoon te zijn.

Genoeg aanbod voor stofzuigrobots voor binnen, maar een veeg robot voor buiten? In feite een wat grovere versie van een stofzuig robot, die het stoffer/blik werk uitvoert. Heeft iemand daar ervaringen mee, of zelf iets soortgelijks in elkaar gezet? Ook veegmachines genoeg gevonden, maar zoek dus juist iets wat automatisch z’n ding doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Wellicht een oudere tweedehands stofzuigrobot?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:17

de Peer

under peer review

Erasmo schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 22:09:
Nee dat werkt echt niet met takjes, bladeren,eikels etc

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-05 10:45
Erasmo schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 22:09:
Inderdaad, dat gaat niet wat worden. En aanpassen zie ik ook wel wat uitdagingen, grotere borstels (zodat ie takjes en eikels kan opzuigen) en fors grotere opvang bak. Daarnaar duurzaamheid ivm zand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Makita heeft een heavy duty robozuiger. ca 900 euro ex accu. Wellicht dat dat werkt?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sitelabs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:32
Ik ben groot fan van (onze) robot stofzuiger, toch ook vooral omdat deze elke ochtend voordat wij beneden komen de boel mooi aan kant heeft gemaakt. De meerwaarde zit hem er voor mij dan ook in dat een herhalende taak geautomatiseerd kan worden.

Buiten hoeft van mij niet elke dag perfect aan kant, 1x per week even de boel aanvegen in een lekker ochtend zonnetje is voor mij goed genoeg.

Wat ik wil zeggen eigenlijk, voor mij persoonlijk zou het buiten aanvegen met een robot een beetje doorslaan ;) zeker als ik een prijskaartje hoor van 900 euro ex btw.

Aan de andere kant, dit is tweakers natuurlijk… een mooie “geek” oplossing is natuurlijk de mooiste uitkomst van dit topic.
Pagina: 1