Timeout voor een gebruiker?

Pagina: 1
Acties:
  • 792 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bkor
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kijk je naar de volgende gebruiker https://tweakers.net/reac...earchString%5D=Resolution dan valt op dat de laatste ~15 reacties (verdeeld over 3 artikelen) dat de persoon een karma koning is voor de -1 score. Dit was niet altijd het geval, in oudere artikelen ging de persoon niet standaard zo vreemd tekeer (hoewel er nog steeds soms wat wazige / agressieve reacties te vinden zijn). Toch lijkt me het niet erg handig dat zo'n persoon dezelfde reactie maar blijft herhalen, zeker omdat het weinig toevoegt.

Mogelijk een idee voor een soort timeout?

Wat te doen laat ik trouwens volledig over aan Tweakers.net; wel of niets iets doen, allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-06 09:31
En hoe moet die time Out er dan uit gaan zien?
Deze persoon is duidelijk een fan van complotten. Mensen belonen hem al met -1, door er nog meer aandacht aan te geven versterk zijn gedachtegang en is hij nog verder van het padje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een time-out lijkt me een ban. We leggen al tijdelijke bans op als een van onze standaardmaatregelen.

Over deze gebruiker specifiek ga ik niet in, omdat we ingrepen bij individuen niet publiekelijk behandelen, maar we stellen meldingen altijd op prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:14

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
We kijken ernaar. :)

In het vervolg zulke meldingen graag via Schop een Modje, dan kan alleen crew reageren. :)
Verder mag hier ook de nieuwe rapporteerfunctie bij een willekeurige reactie van deze gebruiker voor gebruiken.

[ Voor 29% gewijzigd door Dirk op 08-07-2021 12:36 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.