Ik heb een LG OLED55BX6LB televisie die ik gebruik in combinatie met een PS5. De televisie gaat automatisch in HDR modus als ik de PlayStation aanzet.
Ik speel de laatste tijd vooral rocket league en Fortnite. Maar ik merk in beide games dat het spel soms donkerder wordt. Als ik naar de instellingen ga op de PlayStation en terug ga naar het spel dan is het spel weer feller.
Heeft iemand een oplossing? Op internet kwam ik topics tegen dat ik instellingen moest aanpassen, verschillende settings geprobeerd maar geen effect.
Ik heb twee foto’s proberen te maken waarin het verschil zichtbaar is.
:strip_exif()/f/image/xuwkI23B7aakhKt6EQGATtKD.jpg?f=fotoalbum_large)
Bovenstaande afbeelding is zoals het hoort. Kijk vooral naar de lucht en het personage. Ook bij de gele knop duidelijk verschil zichtbaar.
Ik speel de laatste tijd vooral rocket league en Fortnite. Maar ik merk in beide games dat het spel soms donkerder wordt. Als ik naar de instellingen ga op de PlayStation en terug ga naar het spel dan is het spel weer feller.
Heeft iemand een oplossing? Op internet kwam ik topics tegen dat ik instellingen moest aanpassen, verschillende settings geprobeerd maar geen effect.
Ik heb twee foto’s proberen te maken waarin het verschil zichtbaar is.
:strip_exif()/f/image/xuwkI23B7aakhKt6EQGATtKD.jpg?f=fotoalbum_large)
Bovenstaande afbeelding is zoals het hoort. Kijk vooral naar de lucht en het personage. Ook bij de gele knop duidelijk verschil zichtbaar.
:strip_exif()/f/image/SPT2Ma4ZJQGKsAlAK8empVuH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door LightPhoenixNL op 07-07-2021 20:07 ]