Ik heb laatst een ssd geplaatst in mijn pc en windows 10 geinstalleerd. Voorheen gebruikte ik een hdd met windows 7 erop. Momenteel zijn beide dus beschikbaar (de ssd en hdd). Op de hdd zit nog windows 7 geinstalleerd met al mijn oude bestanden (heb van deze bestanden al een backup gemaakt). Bij het opstarten van de computer kan ik dus kiezen tussen win 7 (hdd) en win 10 (ssd)
Wil de hdd nu gebruiken als extra opslag voor films en andere grote bestanden en wil het dus formatteren. Via schijfbeheer krijg ik het volgende te zien als ik het wil formatteren:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Bkom4NOH1xYyLGlCu3zHEeD7.png?f=user_large)
Maak het uit of ik het gewoon via de windows verkenner doe, daar krijg ik geen foutmelding? (rechter muisknop op de HDD en formatteren) En zal ik kiezen voor snel formatteren of normaal gezien ik het als extra opslag ga gebruiken.
Wil de hdd nu gebruiken als extra opslag voor films en andere grote bestanden en wil het dus formatteren. Via schijfbeheer krijg ik het volgende te zien als ik het wil formatteren:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Bkom4NOH1xYyLGlCu3zHEeD7.png?f=user_large)
Maak het uit of ik het gewoon via de windows verkenner doe, daar krijg ik geen foutmelding? (rechter muisknop op de HDD en formatteren) En zal ik kiezen voor snel formatteren of normaal gezien ik het als extra opslag ga gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door JaxTeller op 07-07-2021 19:52 ]