iPhone XS camera’s werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustlikeNiko
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:51
Sinds vanmiddag doen de camera’s van de iPhone XS van mijn vrouw helemaal niets meer. Het viel op toen Face-id het niet meer deed. Die heb ik geprobeerd opnieuw in te stellen maar kwam er toen achter dat ook de camera achterop geen beeld meer geeft. Als laatste de zaklantaarn geprobeerd, maar zelfs die werkt niet.

Software is up-to-date. Heb de iPhone opnieuw gestart, maar geen resultaat. Daarna alles opnieuw ingesteld, maar ook geen resultaat.

Wat ik zo gek vind is dat zowel de voor- als achtercamera er tegelijk mee ophouden. Of is dat niet zo vreemd? En heeft iemand een oplossing? Of is het gewoon bij Apple/Amac langs gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:40
Al contact met Apple Support gezocht? “Gewoon” langsgaan bij Apple is sowieso niet echt aan te raden, vaak heb je toch een afspraak nodig. En de meeste Amac vestigingen hebben geen technische dienst dus die kunnen niet veel voor je doen.

Waar is het toestel gekocht? Hoe oud is het? Zakelijk gekocht of privé gekocht? Iets meer info is handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustlikeNiko
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:51
Heb de Apple support heb geïnstalleerd, daarmee kan ik een afspraak maken bij Amac Utrecht.

Heb het toestel zelf via Marktplaats gekocht, toen was het 4 maanden oud. Volgens de vorige eigenaar had hij hem nieuw gekregen na een garantiegevalletje. Heb hem daarna zelf 8 maanden gebruikt en sinds een week in bezit van mijn vrouw en nu al kapot 😂