Kan 1 van jullie mij helpen hoe ik de Hz van de monitor in kan stellen? het lukt met op geen enkele manier om op1080p op 120 hz te krijgen op deze monitor. Het signaal komt uit mijn Playstation 5 maar de monitor blijft zeggen: Max hz rate: 60 hz.
Vraag
Alle reacties
Welk type monitor heb je en met welk type kabel is deze aangesloten?
Dit is mijn monitor: Lenovo G27Q-20
Ik heb een hdmi kabel 2 maanden geleden ongeveer gekocht voor 25 euro. Zegt niet altijd iets maar lijkt me te voldoen. Kan ik op 1 of andere manier kijken welke het is. Het merk is avinity high speed hdmi cable met een nummer 82148
Ik heb een hdmi kabel 2 maanden geleden ongeveer gekocht voor 25 euro. Zegt niet altijd iets maar lijkt me te voldoen. Kan ik op 1 of andere manier kijken welke het is. Het merk is avinity high speed hdmi cable met een nummer 82148
Nevermind, mijn informatie ging over een andere monitor....
Thanks @corporalnl .
@TimClements Kijk eens wat voor informatie er staat bij de Video Output Information van de PS5, hier zie je als het goed is alle ondersteunende resoluties en refresh rates. Zie hieronder hoe het er bij mij uit ziet:
Thanks @corporalnl .
@TimClements Kijk eens wat voor informatie er staat bij de Video Output Information van de PS5, hier zie je als het goed is alle ondersteunende resoluties en refresh rates. Zie hieronder hoe het er bij mij uit ziet:
/f/image/7g5ofRgjxvE6PzUrZIKO3GSr.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 184% gewijzigd door RnB op 08-07-2021 09:51 ]
De site van lenovo geeft wel aan dat deze monitor een 2.0 hdmi is en niet een 1.4 zoals in jouw link wordt beschreven. Echter dan gaan toch een andere bestellen want het werkt niet.
@TimClements
Misschien zoek je iets als dit?
pricewatch: Club 3D HDMI to DisplayPort 4K60Hz M/F Active Adapter Zwart
Misschien zoek je iets als dit?
pricewatch: Club 3D HDMI to DisplayPort 4K60Hz M/F Active Adapter Zwart
Dat is een ander scherm.RnB schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 19:57:
De HDMI poort van jouw monitor ondersteund geen 120Hz.
Van het Lenovo Support forum, antwoord op de vraag waarom de monitor geen 120Hz doet aangesloten op een PS5:
[...]
Zie deze link.
120hz op Y′CBCR 4:0:0 wordt 4K ondersteund. Dus je zou bij je ps5 kunnen kijken met kleur instellingenTimClements schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:01:
De site van lenovo geeft wel aan dat deze monitor een 2.0 hdmi is en niet een 1.4 zoals in jouw link wordt beschreven. Echter dan gaan toch een andere bestellen want het werkt niet.
[ Voor 38% gewijzigd door corporalnl op 08-07-2021 09:40 ]
Bedankt voor alle tips, ik heb werkelijk alles geprobeerd en niet gelukt. Vandaag een MSI monitor aangeschaft en het werkte gelijk helemaal top, dus de lenovo gaat terug naar de winkel
Pagina: 1