Wij zijn opzoek naar een kleine 2e (2ehands) auto. Het liefst zou ik op deze auto adaptive cruise control hebben. Nu heb ik al gezocht via sites als gaspedaal, Autowereld, auto track en viabovag, maar geen een van de sites heeft adaptive cruise control als zoekoptie (alleen gewone cruise control). Ik heb al geprobeerd om met adaptive, adaptief en “adaptive cruise control” als zoekterm te zoeken, maar dan krijg ik nog steeds ook alle auto’s terug die gewone cruise control hebben en een andere feature met de term adaptive…
De enige kleine auto met adaptive cruise control die ik heb kunnen vinden is de bmw i3. Iemand nog tips van andere kleine auto’s waar dit een optie op is? Of hoe ik auto’s met deze opties beter op 2ehands sites kan vinden?
Ps. Ik heb hem trouwens ook gevonden op de nieuwste fiat 500e, maar deze zijn helaas voor ons te duur. We zoeken een 2ehands auto tot 15k.
De enige kleine auto met adaptive cruise control die ik heb kunnen vinden is de bmw i3. Iemand nog tips van andere kleine auto’s waar dit een optie op is? Of hoe ik auto’s met deze opties beter op 2ehands sites kan vinden?
Ps. Ik heb hem trouwens ook gevonden op de nieuwste fiat 500e, maar deze zijn helaas voor ons te duur. We zoeken een 2ehands auto tot 15k.
[ Voor 8% gewijzigd door Essie689 op 07-07-2021 16:14 ]