Ik ben op zoek naar een AC/AC adapter zoals op de foto. Met snoer zijn de adapters wel te vinden, maar zonder snoer kan ik deze niet vinden.
Ik gebruikte deze adapter voor de waterfontein van mijn katten, omdat deze onder water zit is waarschijnlijk om de fontein waterdicht te houden is de draad bij de pomp vast en bij de adapter af te koppelen. Zoals je op de foto ziet zijn de stekkers van mijn adapter niet meer goed, hierdoor valt de adapter uit het stopcontact en zitten mijn katten zonder water
Los daarvan lijkt het mij ook niet veilig om deze op het uiteinde in het stopcontact te hangen.
Weten jullie waar ik deze kan vinden? Of dat ik wellicht niet goed zoekt.
Op de achterkant van de adapter staat de volgende informatie: AC/AC Adaptor, Model: AV35-120-025, Input: 230-240V~50Hz 0.1A, Output: 12V~250mA.
:strip_exif()/f/image/WQuO4z1Onb0aLQTGIWCy3I82.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Bhh0v3l3vjlxodu3wsrm8jFL.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie kan mij en de katten verlossen?
Ik gebruikte deze adapter voor de waterfontein van mijn katten, omdat deze onder water zit is waarschijnlijk om de fontein waterdicht te houden is de draad bij de pomp vast en bij de adapter af te koppelen. Zoals je op de foto ziet zijn de stekkers van mijn adapter niet meer goed, hierdoor valt de adapter uit het stopcontact en zitten mijn katten zonder water
Weten jullie waar ik deze kan vinden? Of dat ik wellicht niet goed zoekt.
Op de achterkant van de adapter staat de volgende informatie: AC/AC Adaptor, Model: AV35-120-025, Input: 230-240V~50Hz 0.1A, Output: 12V~250mA.
:strip_exif()/f/image/WQuO4z1Onb0aLQTGIWCy3I82.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Bhh0v3l3vjlxodu3wsrm8jFL.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie kan mij en de katten verlossen?