Ik ben dus bezig in een groot verslag in Word en wilde graag mijn kopteksten inklappen. Echter zie ik dus niet meer dat kleine zwarte driehoekje links van een kop, die ervoor zorgt dat je de tekst kan inklappen.. Ik heb al het internet afgespeurd en geprobeerd instellingen te wijzigen maar helaas kan ik ze niet in/uitklappen. Ik heb een macbook air (2014) en de nieuwste versie van Microsoft Word. iemand die weet waar dit aan ligt of hoe ik dit kan aanpassen?
Vraag
Alle reacties
Hi, je kunt alleen kopjes inklappen als deze ook als "stijl" toegewezen zijn als zgn. header. Ik heb office zelf in het Engels dus ik weet niet precies hoe het in het Nederlands heet, maar het wordt hier aardig beschreven (in het Engels).
Het ligt trouwens iets genuanceerder dan ik hierboven beschrijf maar check dus eerst of je kopjes inderdaad ook de juiste stijl hebben in word. Succes!
Het ligt trouwens iets genuanceerder dan ik hierboven beschrijf maar check dus eerst of je kopjes inderdaad ook de juiste stijl hebben in word. Succes!
@Lemodile ja klopt, maar dit heb ik ook, alles staat in kopjes! desondanks verschijnt er geen driehoekje om het in te kunnen klappen. Heb jij dit wel, en gebruik jij een Macbook?
Als ik op Google op 'word mac collapse heading' is de eerste hit: https://answers.microsoft...8d-43ca-9795-14a5d12c4b33
When I assign a heading to text, I don't get the arrow that allows you to collapse or expand the text under the heading. I also do not have the option listed in the paragraph section of my ribbon.
That's found in the PC version only - Print Layout View on the Mac doesn't have the same feature. A similar effect can be had by using the tools on the contextual Outlining tab when working in Outline View.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW