PCI express interfaces NAS categorie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marlinc
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-04 11:07
Hey daar,

Is het misschien mogelijk om een PCI express filter toe te voegen aan de Netwerkopslag categorie in de Pricewatch?

Verschillende QNAP en Synology NASen (andere vast ook) hebben PCI express interfaces zodat je bijvoorbeeld een 10 Gbit NIC kan toevoegen of extra M.2 NVMe SSDs.

Daarnaast viel me op dat het niet mogelijk is om aan te geven hoeveel M.2 aansluitingen er zijn, er zijn een aantal NASen die 2 M.2 aansluitingen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hey @Marlinc,

Ik heb specificaties voor PCI Express en het aantal M.2 slots toegevoegd aan de categorie, vanaf nu kunnen deze ook worden ingevuld. Normaal zou ik wat tijd inplannen om alvast wat in te vullen, zodat je een bruikbaar filter heb, maar vanwege vakanties gaat dat op korte termijn niet lukken. Het staat je uiteraard vrij om via "Verbeter productgegevens" (onder tab Kenmerken, helemaal onderaan) deze door te geven aan ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlinc
Hey @Glaanie,

Bedankt voor het toevoegen van de filters! Ik heb zojuist voor pricewatch: QNAP TS-873A-8G de eerste verbetering ingestuurd met het aantal M.2 sloten en de PCI Express specificaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlinc
It's alive! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2cGJCT9Kx9UGrsP9hd2Rh97oRY8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/94CfNVUwA4UuN0d4pADYNUTJ.png?f=fotoalbum_large

Nogmaals bedankt! Hierbij kan het topic dan denk ik worden gesloten?