shift en fn functie werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulinja
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 21-10-2024
hi m'n laptop doet een beetje gek. de fn en shiftfunctie werken niet, dit gebeurt sporadisch sinds de afgelopen update. weet iemand hoe ik dit kan fixen c;

ik heb trouwens windows 10 en het is een hp probook

[ Voor 15% gewijzigd door Paulinja op 06-07-2021 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:35

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Kan vanalles zijn, maar wellicht staat je Fnlock anders dan verwacht. Bij mijn Lenovo zet je die aan/uit door Fn+Esc in te drukken.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulinja
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 21-10-2024
m-vw schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:43:
Kan vanalles zijn, maar wellicht staat je Fnlock anders dan verwacht. Bij mijn Lenovo zet je die aan/uit door Fn+Esc in te drukken.
dankjewel voor je snelle reactie c;. net geprobeerd maar helaas werkt ie niet, tenminste ik merk geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Paulinja schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:53:
[...]

dankjewel voor je snelle reactie c;. net geprobeerd maar helaas werkt ie niet, tenminste ik merk geen verschil
Wat geprobeerd want er werd gezegd
Kan vanalles zijn
Je zal dus even goed de handleiding van je laptop kunnen doorlezen. Of misschien even HP bellen.

Ik heb hier een Dell Latitude liggen en daar zitten 2 slotjes-icoontjes op mijn keyboard; tenzij je er bijna met je neus op ligt, kan je daar ook zomaar de verkeerde 'denken' nodig te hebben voor je Fn-functies.

Het zou ons (en jezelf) ook helpen om aan te geven welk type Probook het is en misschien gewoon een duidelijke foto plaatsen van exact jouw keyboard?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof